ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ο Χρήστος Χολίδης μιλάει για τη Δούκισσα

Ο Χρήστος Χολίδης μιλάει για τη Δούκισσα

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012 | 22:52




Είναι ερωτευμένοι και πλέον δεν το κρύβουν. Ο Χρήστος Χολίδης και Δούκισσα Νομικού είναι σίγουρα ένα από τα πιο όμορφα ζευγάρια της ελληνικής σόουμπιζ και όπως φαίνεται στηρίζει ο ένας τον άλλον στις επαγγελματικές τους επιλογές.

Έτσι ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στην κάμερα του STAR για το νέο τηλεοπτικό βήμα της αγαπημένης του με το «Laugh Attack»
«Εννοείται ότι το είδα και εννοείται ότι μου άρεσε. Εγώ είμαι φαν της φάρσας. Τα κάνω αυτά στο σπίτι μου και φτιάχνω και βίντεο στους φίλους μου και τους κάνω πλάκα. Αλλά όλο αυτό μου αρέσει.(...) Στην εκπομπή είναι η Δούκισσα που ξέρουμε, αλλά και λίγο διαφορετική σε ένα καθιστικό σπιτιού με άλλα ρούχα που δεν την έχει ξαναδεί ο κόσμος. Ό,τι και να βάλει η Δούκισσα λάμπει» κατέληξε χαμογελώντας ο δημοφιλής τραγουδιστής.
real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger