ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Πρόταση για εκπομπή στη τηλεόραση δεν μου έχει γίνει..."

"Πρόταση για εκπομπή στη τηλεόραση δεν μου έχει γίνει..."

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 08:30



«Το χειροκρότημα και το γέλιο μού δίνουν δύναμη». Αυτό πιστεύει ο Μάρκος Σεφερλής ο οποίος σε συνέντευξή του στο περιοδικό «7 Μέρες TV» μίλησε για το γιο του, το θέατρο αλλά και τη μεγάλη του αγάπη την τηλεόραση από την οποία απέχει το τελευταίο διάστημα.

«Αυτό είναι το παράπονο του κόσμου. Δεν είναι όμως δική μου επιλογή. Έχω κάνει πολλή τηλεόραση και την έχω αγαπήσει. Παρόλα αυτά, τις επιλογές τις κάνουν οι υπεύθυνοι. Ως καλεσμένος, βέβαια, πηγαίνω συχνά και προσπαθώ να κάνω τον κόσμο που με βλέπει να περνάει καλά, αλλά πρόταση για κάποια εκπομπή δεν μου έχει γίνει» είπε ο δημοφιλής κωμικός.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger