ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Δεν τραβάω και κανένα ζόρι να είμαι μόνος μου..."

"Δεν τραβάω και κανένα ζόρι να είμαι μόνος μου..."

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 08:20



Ο Κώστας Σόμμερ είναι σίγουρα ένα αρσενικό παλαιάς κοπής. Αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Είναι στιγμές» και μιλάει στο περιοδικό ΟΚ! για τη σχέση του με τη δημοσιότητα, τις γυναίκες αλλά και τη μοναξιά.



«Είναι μεγάλο λάθος να προσπαθείς να απομονωθείς για να προστατεύσεις την προσωπική σου ζωή από τη δημοσιότητα. Απλώς δεν μου αρέσει να τα κουβεντιάζω. Αν το κάνεις, τότε δίνεις ένα στίγμα και αυτό σε επηρεάσει» είπε ο Κώστας Σόμμερ.
Όσο για την ερώτηση αν τον τρομάζει η μοναξιά ο ηθοποιός είναι ξεκάθαρος: «Όχι (δεν τη φοβάμαι). Δεν τραβάω κανένα ζόρι να είμαι και μόνος μου. Κάθε κατάσταση έχει τις καλές και τις κακές πλευρές. Ωστόσο από μια ηλικία και μετά αναζητάμε και τον σωστό άνθρωπο να είναι δίπλα σου».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger