ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Απάντηση Τσάκου στην κατάθεση Λιβανού

Απάντηση Τσάκου στην κατάθεση Λιβανού

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012 | 04:30


Ο εφοπλιστής Νικόλαος Τσάκος, το όνομα του οποίου εμπλέκει με την κατάθεσή του ο κτηματομεσίτης Ιωσήφ Λιβανός, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αναφέρομαι στο δημοσίευμα της εφημερίδας σας της 23.9.12 με τίτλο "Κατάθεση φωτιά για 3 Υπουργούς" στο οποίο γίνεται μνεία του ονόματος μου. Δεδομένου ότι ουδεμία σχέση έχω με τα αναγραφόμενα στο παραπάνω δημοσίευμα, το περιεχόμενο του οποίου πλήττει βάναυσα την τιμή και την υπόληψη εμού και της οικογενείας μου, σας καλώ να δημοσιεύσετε άμεσα την παρούσα για την ενημέρωση των αναγνωστών σας.

Εξυπακούεται ότι επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί η τυχόν επιχειρήσει στο μέλλον την σπίλωση μου όπως και της οικογενείας μου.

Σας ευχαριστώ
Νικόλαος Π. Τσάκος»

Πηγή:real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger