ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η πρώτη συνέντευξη του συζύγου της Κατερίνας

Η πρώτη συνέντευξη του συζύγου της Κατερίνας

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 | 03:00



Λίγο μετά την πρεμιέρα της Κατερίνας Παπουτσάκη στο θέατρο «Παλλάς» με το έργο «Απατεώνες και Τζέντλεμαν», η ίδια και ο σύζυγός της, Παναγιώτης Πιλαφάς, μίλησαν στην κάμερα της εκπομπής της Σταματίνας Τσιμτσιλή.

Για πρώτη φορά, ο επιχειρηματίας μίλησε για τη 33χρονη ηθοποιό: «Θαυμάζω την Κατερίνα γενικά. Και πάνω στη σκηνή, αλλά και στο τραγούδι ήταν εξαιρετική». Μάλιστα, ο ίδιος μίλησε και για την πρώτη φορά που βρέθηκε ανάμεσα στους θεατές μιας παράστασης της συντρόφου του: «Την πρώτη φορά που είχα έρθει νομίζω είχε αγχωθεί. Μετά από τόσα χρόνια στη δουλειά, βέβαια, έχει συνηθίσει. Είναι σκυλί στηδουλειάτης η Κατερίνα».

Της λέει, όμως, τη γνώμη του σχετικά με τα επαγγελματικά της; «Της λέω τη γνώμη μου γενικά, αλλά κάνει πολύ καλά αυτό που κάνει. Η δική μου γνώμη περισσεύει ως ανειδίκευτός μάλιστα» είπε, ενώ για τη σχέση τους μετά τον πολυσυζητημένο γάμο τους πρόσθεσε: «Η συμπεριφορά των άλλων έχει αλλάξει απέναντί μας. Μας θυμίζουν ότι είμαστε παντρεμένοι!».

Η Κατερίνα Παπουτσάκη με τη σειρά της, για την παρουσία του συζύγου της ανάμεσα στους θεατές, εξομολογήθηκε: «Ίσως έχω λίγο τρακ παραπάνω. Δεν ήταν βέβαια μόνο αυτός. Ήταν ο μπαμπάς, η μαμά μου… Όλο αυτό λειτουργεί δημιουργικά, είναι κινητήριος δύναμη», ενώ σχετικά με την κριτική που ενδεχομένως εκείνος της ασκεί, επεσήμανε: «Νομίζω έχει ισχυρή κρίση, αλλά ενδεχομένως να μην είναι αντικειμενικός», τονίζοντας πάντως ότι η ίδια δεν είναι επικριτική απέναντί του: «Δεν μου αρέσει να κρίνω τους ανθρώπους. Τη γνώμη μου τη λέω φυσικά, αλλά προτιμώ να επικοινωνώ τις καταστάσεις και όχι να τις κρίνω».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger