ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ζαρντίμ: «Ευθύνομαι για τη Σάλκε»

Ζαρντίμ: «Ευθύνομαι για τη Σάλκε»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012 | 16:30

Την ευθύνη για την ήττα από τη Σάλκε ανέλαβε ο Λεονάρντο Ζαρντίμ σε ομιλία τους προς τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, δίνοντας το σύνθημα για σκληρή δουλειά.

«Ο πρόεδρος πληρώνει τον προπονητή για να έχει την ευθύνη. Αυτό συνέβαινε στη Μπράγκα, αυτό γίνεται και στον Ολυμπιακό. Για αυτό είμαι εδώ, για να παίρνω τις αποφάσεις και να προσπαθώ για το καλύτερο. Για τη Σάλκε εγώ ευθύνομαι. Θέλω τώρα να δουλέψουμε σωστά και να πετύχουμε τους στόχους μας», ανέφερε αρχικά ο Ζαρντίμ.

«Σε κάποια διαστήματα ήμασταν καλύτεροι εμείς. Είχαμε ευκαιρίες, όμως κάναμε λάθη και τα πληρώσαμε. Θέλω να δουλέψουμε σκληρά ώστε να ελαχιστοποιήσουμε αυτά τα λάθη. Πρέπει να ξεχάσουμε τη Σάλκε και να δούμε τα δύο παιχνίδια για το πρωτάθλημα τα οποία είναι σημαντικά. Με Πανθρακικό και Ατρόμητο. Όταν έρθει η ώρα θα ασχοληθούμε ξανά με την Ευρώπη», συμπλήρωσε ο Πορτογάλος προπονητής.

www.gazzetta.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger