Παρα τα τηλεφωνα στην αστυνομια ουτε εχουν μπει στον κοπο να ερθουν να δουν τι γίνετε... Απλα μας αγνοούν.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε; Ο αστυνομικος διευθυντης τι κανει; Αυτοι που εχουν βαρδια που ειναι;
Περιμενουμε μια απαντηση απο τους κυριους της ελληνικης αστυνομιας του τμηματος Ηγουμενιτσας.
Αναγνώστης