ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει: Έχω κάνει αισθητική επέμβαση

Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει: Έχω κάνει αισθητική επέμβαση

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 | 18:40




Το ότι έχει κάνει αισθητική επέμβαση αποκάλυψε η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός , προσθέτοντας πως δεν μένει ικανοποιημένη με αυτό που βλέπει στον καθρέφτη, αλλά πλέον έχει συμβιβαστεί με τον εαυτό της!

«Φυσικά και έκανα αισθητική επέμβαση! Μετά τη γέννα έκανα λιποαναρρόφηση για να φύγει η κοιλιά. Δεν τη θεωρούσα δική μου, επειδή μου προέκυψε με την εγκυμοσύνη. Γι' αυτό πήγα και τη διόρθωσα», είπε η γνωστή ηθοποιός.

Παράλληλα, η ηθοποιός τάχθηκε κατά των «μόνιμων» στην πλαστική και πρόσθεσε: «κι αν δεν βγει όπως μου αρέσει; Άσε με καλέ, έχω συμβιβαστεί με αυτό που είμαι! Αλλά, από την άλλη, μπορεί αύριο το πρωί, να ξεπεράσω τις φοβίες μου, να μου τη δώσει και να πάω να κάνω κάτι. Δεν ξέρω!».

«Εδώ δεν ήμουν ικανοποιημένη με αυτό που έβλεπα στα 25 μου, θα νιώθω ωραία τώρα που πέρασαν τα χρόνια; Δεν είμαι πια 25 χρόνων! Τότε δεν μου άρεσα καθόλου! Ούτε τα μαλλιά μου, ούτε η μύτη μου, ούτε το σχήμα μου γενικά! Είχα και φαρδιές πλάτες…», συνέχισε η ίδια και κατέληξε: «τώρα έχω συμβιβαστεί με όλα, έχω ωριμάσει, αλλά δεν μπορώ να με δω και να πω “φτου σου, κοπελάρα μου!”. Συμφιλιώθηκα».

Δείτε εδώ ποια ηθοποιός είναι

Πηγή: Περιοδικό «Down Town» Κύπρου
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger