Τέλος στη ζωή του προσπάθησε να βάλει ένας 55χρονος στο χωριό του Βάλτου στην Αιτωλοακαρνανία πίνοντας φυτοφάρμακο.
Ευτυχώς, έγινε γρήγορα αντιληπτός από τους συγγενείς του και μεταφέρθηκε εσπευσμένα αρχικά στο τοπικό Κέντρο Υγείας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Αγρινίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 55χρονος είναι πλέον καλά στην υγεία του, ενώ για το συμβάν ενεργείται προανάκριση.
Πηγή: agriniopress