ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Θεσσαλονίκη: Την Τρίτη συνεχίζεται η δίκη

Θεσσαλονίκη: Την Τρίτη συνεχίζεται η δίκη

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012 | 17:00

Με την κατάθεση της βασικής μάρτυρος κατηγορίας - επιθεωρήτριας του υπουργείου Οικονομικών, Αναστασίας Τσεμπερά, συνεχίζεται στο τριμελές εφετείο κακουργημάτων η εκδίκαση της υπόθεσης για το καταγγελλόμενο οικονομικό σκάνδαλο, ύψους 51, 4 εκατομμυρίων ευρώ, στα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθονται ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, 3 πρώην αντιδήμαρχοι και 12 ανώτεροι δημοτικοί υπάλληλοι. Το δικαστήριο διέκοψε την εκδίκαση της υπόθεσης χθες και όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος η δίκη θα συνεχιστεί την ερχόμενη Τρίτη.


ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger