Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης ΤΕχνικών Ραδιοφωνίας Μακεδονίας - Θράκης
συμμετέχει με το σύνολο των εργαζομένων...
(ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) σε όλους τους
ραδιοσταθμούς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ, όλες οι Ενώσεις του Τύπου και των ηλεκτρονικών ΜΜΕ και οι Ομοσπονδίες του κλάδου για τη Δευτέρα 24
Σεπτεμβρίου 2012 από τις 6 π.μ. έως τις 6 π.μ. της Τρίτης 25 Σεπτεμβρίου 2012.
• Διεκδικούμε δουλειά, αξιοπρεπείς ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση για όλους και
σοβαρή, αξιόπιστη και δημοκρατική ενημέρωση με βάση τις αληθινές ανάγκες της κοινωνίας.
• Ζητάμε συλλογικά δικαιώματα, που θα εγγυώνται την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία των δημοσιογράφων και της Ενημέρωσης.
συμμετέχει με το σύνολο των εργαζομένων...
(ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) σε όλους τους
ραδιοσταθμούς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ, όλες οι Ενώσεις του Τύπου και των ηλεκτρονικών ΜΜΕ και οι Ομοσπονδίες του κλάδου για τη Δευτέρα 24
Σεπτεμβρίου 2012 από τις 6 π.μ. έως τις 6 π.μ. της Τρίτης 25 Σεπτεμβρίου 2012.
• Διεκδικούμε δουλειά, αξιοπρεπείς ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση για όλους και
σοβαρή, αξιόπιστη και δημοκρατική ενημέρωση με βάση τις αληθινές ανάγκες της κοινωνίας.
• Ζητάμε συλλογικά δικαιώματα, που θα εγγυώνται την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία των δημοσιογράφων και της Ενημέρωσης.
