ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ τη Δευτέρα

24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ τη Δευτέρα

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012 | 17:40

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης ΤΕχνικών Ραδιοφωνίας Μακεδονίας - Θράκης
συμμετέχει με το σύνολο των εργαζομένων...
(ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) σε όλους τους

ραδιοσταθμούς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ, όλες οι Ενώσεις του Τύπου και των ηλεκτρονικών ΜΜΕ και οι Ομοσπονδίες του κλάδου για τη Δευτέρα 24
Σεπτεμβρίου 2012 από τις 6 π.μ. έως τις 6 π.μ. της Τρίτης 25 Σεπτεμβρίου 2012.

• Διεκδικούμε δουλειά, αξιοπρεπείς ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση για όλους και
σοβαρή, αξιόπιστη και δημοκρατική ενημέρωση με βάση τις αληθινές ανάγκες της κοινωνίας.

• Ζητάμε συλλογικά δικαιώματα, που θα εγγυώνται την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία των δημοσιογράφων και της Ενημέρωσης.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger