Τα πολυτελή ξενοδοχεία ανά τον κόσμο «τρέμουν» τόσο πολύ ότι ένα «tweet» ή ένα σχόλιο στο facebook θα επηρεάσει την φήμη τους, που πλέον... σερβίρουν στους πελάτες τους μπισκότα, πριν καν ξεκινήσει οποιαδήποτε συναλλαγή στη ρεσεψιόν.
Με την επέκταση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, οι επιχειρηματίες του κλάδου νιώθουν ακόμη μεγαλύτερη πίεση να προσφέρουν την καλύτερη πρώτη εντύπωση στις υπηρεσίες τους, από την στιγμή που ένας πελάτης θα περάσει το κατώφλι του ξενοδοχείου.
Όπως σημειώνει η Άντρεα Πέτερσεν στη Wall Street Journal, οι πελάτες σήμερα μπορούν και όντως «τουιτάρουν» οποιαδήποτε δυσαρέσκεια έχουν από τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται, ανά πάσα στιγμή, πριν καν ολοκληρώσουν την παραμονή τους στο ξενοδοχείο.
Για να αντιμετωπίσουν τέτοια περιστατικά, αναφέρει, οι ξενοδόχοι προσπαθούν να «κερδίσουν» με τρικ τον πελάτη, μόλις τα πρώτα 15 λεπτά μετά την άφιξή του.
Ποια είναι μερικά από αυτά; Σε πολλές περιπτώσεις, ειδικοί της γλώσσας του σώματος επιστρατεύονται για να εκπαιδεύσουν τους ξενοδοχοϋπαλλήλους, ενώ άλλοι «παίζουν» με τα αρώματα, φροντίζοντας να κρατούν συγκεκριμένη θερμοκρασία και ευχάριστη μυρωδιά στον χώρο υποδοχής. Βεβαίως μια θερμή «καλημέρα», μια γρήγορα εξυπηρέτηση, και τα προαναφερθέντα... κουλουράκια, είναι μερικές «κλασικές» επιλογές.
Με την επέκταση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, οι επιχειρηματίες του κλάδου νιώθουν ακόμη μεγαλύτερη πίεση να προσφέρουν την καλύτερη πρώτη εντύπωση στις υπηρεσίες τους, από την στιγμή που ένας πελάτης θα περάσει το κατώφλι του ξενοδοχείου.
Όπως σημειώνει η Άντρεα Πέτερσεν στη Wall Street Journal, οι πελάτες σήμερα μπορούν και όντως «τουιτάρουν» οποιαδήποτε δυσαρέσκεια έχουν από τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται, ανά πάσα στιγμή, πριν καν ολοκληρώσουν την παραμονή τους στο ξενοδοχείο.
Για να αντιμετωπίσουν τέτοια περιστατικά, αναφέρει, οι ξενοδόχοι προσπαθούν να «κερδίσουν» με τρικ τον πελάτη, μόλις τα πρώτα 15 λεπτά μετά την άφιξή του.
Ποια είναι μερικά από αυτά; Σε πολλές περιπτώσεις, ειδικοί της γλώσσας του σώματος επιστρατεύονται για να εκπαιδεύσουν τους ξενοδοχοϋπαλλήλους, ενώ άλλοι «παίζουν» με τα αρώματα, φροντίζοντας να κρατούν συγκεκριμένη θερμοκρασία και ευχάριστη μυρωδιά στον χώρο υποδοχής. Βεβαίως μια θερμή «καλημέρα», μια γρήγορα εξυπηρέτηση, και τα προαναφερθέντα... κουλουράκια, είναι μερικές «κλασικές» επιλογές.