ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Έχω υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο..."

"Έχω υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο..."

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 10 Μαΐου 2012 | 17:20




Η Μπέσυ Μάλφα είναι δεν συνηθίζει να μιλάει ωραιοποιημένα και συμβατικά. Τη διακρίνει ευθύτητα αλλά και το σαρκαστικό χιούμορ. Ο ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για τον χορό, την υποκριτική, τους ομοφυλόφιλους, αλλά και το σίριαλ «Είναι στιγμές» στο οποίο πρωταγωνιστεί αυτή την περίοδο.



Η δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε σχέση με ομοφυλόφιλο μιλώντας για τα ταμπού της ελληνικής κοινωνίας. «Έχω μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους, λόγω της ιδιότητάς μου ως χορεύτρια, έχω υπάρξει και ζευγάρι με ομοφυλόφιλο. Οι κολλητοί μου είναι ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ ανοιχτά πνεύματα...»



Η Μπέσυ Μάλφα μίλησε και για την αποχώρηση του Σταύρου Ζαλμά από το σίριαλ. « Στενοχωρήθηκα πολύ και μίλησα ανοιχτά στους σκηνοθέτες. Μερικοί υποστήριξαν ότι ήθελε να φύγει, άλλοι υποστήριξαν ότι έφυγε εξαιτίας κάποιας συνέντευξης που έδωσε. Το μόνο που ξέρω είναι ότι θεωρείται πια ελάττωμα να ζητάμε τα λεφτά μας. Αν με δείτε σύντομα να αυτοκτονώ στο σίριαλ, θα ξέρετε γιατί θα έχει γίνει...»


real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger