ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Ο Κώστας μου έδωσε την αίσθηση ότι είμαι ζωντανή πάλι»

«Ο Κώστας μου έδωσε την αίσθηση ότι είμαι ζωντανή πάλι»

Written By Ανώνυμος on Τρίτη 13 Μαρτίου 2012 | 22:50


Για τη σχέση της με τον Κώστα Μηλιωτάκη, τον οποίο θα παντρευτεί το καλοκαίρι, μίλησε η Αγγελική Ηλιάδη, σε μεσημεριανή εκπομπή.
Για τη σχέση της με τον Κώστα Μηλιωτάκη, τον οποίο θα παντρευτεί το καλοκαίρι, μίλησε η Αγγελική Ηλιάδη, σε μεσημεριανή εκπομπή.
Η 31χρονη τραγουδίστρια ρωτήθηκε τι ήταν αυτό που την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι μαζί του μπορεί να περάσει το υπόλοιπο της ζωής της.
«Όλα αυτά που έχουμε περάσει μαζί…» είπε αρχικά, ενώ όταν η παρουσιάστρια της είπε αν αυτός ήταν ο άνθρωπος που την έκανε να ξεχάσει τα τραγικά γεγονότα του παρελθόντος, εκείνη απάντησε: «Δεν έχω ξεχάσει. Και αυτό είναι που με βοηθάει να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος. Μου αρέσει να μη ξεχνάω… Αλλά αυτό που έκανε ο Κώστας ήταν να μου δώσει την αίσθηση ότι είμαι ζωντανή πάλι».
 
Αργότερα, η Αγγελική Ηλιάδη τόνισε ότι σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της σχέσης της με τον Κώστα Μηλιωτάκη έπαιξε η αντίδραση του γιου της: «Είδα ότι το παιδί δέθηκε πολύ γρήγορα με τον Κώστα και το γεγονός ότι, χωρίς την παραμικρή καθοδήγηση από εμένα, άρχισε να τον φωνάζει “μπαμπά” ήταν πολύ σημαντικό. Βέβαια, ξέρει ότι ο μπαμπάς του είναι στον ουρανό, αλλά τώρα έχει έναν δεύτερο μπαμπά που τον προσέχει».
 
24h NewsRoom
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger