ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Εχω μετανιώσει για λάθη που επανέλαβα

Εχω μετανιώσει για λάθη που επανέλαβα

Written By "GreekzNews" on Κυριακή 25 Μαρτίου 2012 | 17:20



Πληθωρική προσωπικότητα, εκκωφαντική τηλεοπτική περσόνα που την «αγαπούν» τα media. Δεν υπάρχει προηγούμενό της στην ελληνική τηλεόραση, ενώ η προσήλωσή της στην comme il faut συμπεριφορά εξοργίζει κάποιους, αλλά η ίδια δηλώνει πως δεν την ενδιαφέρει. Η Ευγενία Μανωλίδου κάθε άλλο παρά «χλωμή» φυσιογνωμία είναι, με κοινό που την ακολουθεί σε ό,τι και αν κάνει, ακόμα και αν τη «μισεί».

Πρεμιέρα για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Τι συναισθήματα έχετε που επιστρέφετε στον… τόπο του εγκλήματος;

Είμαι χαρούμενη αφενός που ξαναβλέπω αγαπημένους συνεργάτες, που είχα αρκετό καιρό να συναντήσω, αφετέρου νιώθω λίγο άγχος που ξαναβρίσκομαι σε τηλεοπτικό πλατό έπειτα από αρκετούς μήνες.

Εχετε και άγχος να πάει καλά το σόου από πλευράς τηλεθέασης;


Αυτό είναι ένα άγχος που μάλλον δεν θα αποκτήσω ποτέ. Ασφαλώς και με ενδιαφέρει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί την πρωταρχική μου έγνοια.

Είχατε δηλώσει ότι θα ασχοληθείτε με τη μουσική και ότι η τηλεόραση δεν είναι προτεραιότητά σας. Τι άλλαξε και δεχτήκατε την πρόταση του ΑΝΤ1;

Αυτό ισχύει και όντως ασχολούμαι με τη μουσική μου τους τελευταίους μήνες πολύ ενεργά. Το «Ταλέντο» είναι ένα πρόγραμμα μικρό σε διάρκεια που δεν απαιτεί από εμένα μεγάλη δέσμευση και επιπλέον το γνωρίζω αφού είναι η δεύτερη χρονιά που συμμετέχω. Εξάλλου, σε μια τέτοια αβέβαιη εποχή, δεν απορρίπτει κανείς έτσι εύκολα επαγγελματικές προτάσεις.

Αυτό σημαίνει ότι συμμετέχετε αποκλειστικά για τις οικονομικές απολαβές;

Η τηλεόραση είναι μια πηγή εισοδήματος για μένα και την οικογένειά μου, αυτό είναι αλήθεια. Μέσω αυτής, όμως, γνώρισα και πολύ κόσμο, έμαθα, απέκτησα σε σύντομο χρονικό διάστημα γνώσεις και εμπειρίες και έμαθα πολλά πράγματα και για τον εαυτό μου.

Πώς είναι η συνύπαρξη με τον Χάρη Χριστόπουλο; Είναι αλήθεια ότι «κοντραριστήκατε» γιατί παραήταν αυστηρός;

Η συνύπαρξη είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Εχουμε και οι τρεις ισχυρές και αυτόνομες προσωπικότητες και διαφωνούμε σε πολύ περισσότερες περιπτώσεις απ' ό,τι περίμενα.

Θέσατε βέτο για τη συμμετοχή του Ηλία Ψινάκη στο σόου ή πρόκειται για σενάρια επιστημονικής φαντασίας;

Το ότι διαφωνούμε με τον Ηλία σε πολλά θέματα δεν είναι λόγος να μην έχουμε καλές σχέσεις σε προσωπικό επίπεδο. Ακόμα και σήμερα εάν τύχει να συναντηθούμε, χαίρομαι πάντα όταν τον βλέπω και συνομιλώ μαζί του.

Οσο καιρό απείχατε, σας έγιναν τηλεοπτικές προτάσεις;

Ναι, μου έγιναν κάποιες προτάσεις, τις οποίες όμως δεν συζήτησα γιατί απαιτούσαν μεγάλη δέσμευση και ήμουν ήδη αποφασισμένη να ξεκινήσω να γράφω μουσική.

Είναι αλήθεια ότι κάνατε γενναία μείωση στον μισθό σας;

Συμβιβάστηκα με τις ανάγκες της εποχής, όπως πιστεύω ότι είναι καλό να κάνουμε όλοι.

Σας έχει στοιχίσει η δημοσιότητα;

Η ενασχόλησή μου στην εγχώρια «showbiz» μου έχει προσφέρει προνόμια και μου έχει αφαιρέσει άλλα. Ετσι γίνεται όμως στις σχέσεις: Δεν υπάρχει «λαβείν» χωρίς το «δούναι».

Είναι εθιστική η «έκθεση» στο γυαλί;

Εξαρτάται από τον άνθρωπο, τις βάσεις που έχει από το σπίτι του, τις αρχές του, την ψυχική του ισορροπία.

Εγώ στο ξεκίνημα πήγα να χάσω την ισορροπία μου, αλλά ευτυχώς το κατάλαβα εγκαίρως και επανήλθα. Το ότι ερχόμουν από άλλον επαγγελματικό χώρο, όπως επίσης το ότι δεν ήμουν πολύ μικρή σε ηλικία, πιστεύω ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο.

Σας έχει αλλάξει η τηλεόραση;

Δεν με έχει αλλάξει, με έχει κάνει πιο συνειδητοποιημένη. Πλέον προσέχω πολύ περισσότερο απ' ό,τι πριν και δεν είμαι τόσο αφελής. Το ποια είμαι πραγματικά το ξέρουν οι δικοί μου και οι φίλοι μου.

Πιστεύετε ότι είναι άδικη η κριτική που σας γίνεται;

Πως είστε «των τύπων», «comme il faut», «ψώνιο» και όλα όσα σας προσάπτουν; Αυτό δεν είναι κριτική. Είναι η γνώμη κάποιων ανθρώπων για εμένα προσωπικά. Και επειδή αυτοί δεν με γνωρίζουν, ουδόλως με ενδιαφέρει τι λένε. Εάν δεν τους αρέσω, ας μην ασχολούνται μαζί μου.

Η σάτιρα από τους «Ράδιο Αρβύλα», από το «Τσαντίρι» και άλλους, σας κάνει να γελάτε;

Εχω πολύ καιρό να παρακολουθήσω τα προγράμματα αυτά, αλλά αφού προσφέρουν γέλιο στον κόσμο, για μένα είναι ΟΚ.

Η κόντρα με τον Γιώργο Λιάγκα πώς ξεκίνησε;

Δεν έχω καμία κόντρα με κανέναν. Εκείνος την ξεκίνησε, μόλις πρωτοεμφανίστηκα στην τηλεόραση, πριν γνωριστούμε, από τη ραδιοφωνική του εκπομπή, κάπως «του πήγε» και τη συνεχίζει. Από μόνος του θα την τελειώσει κιόλας. Σε προσωπικό επίπεδο, πιστεύω ότι θα ήμασταν μια χαρά.

Βλέπατε το «Master Chef Junior»; Το «ζηλέψατε» σαν δουλειά και από πλευράς παρουσίασης;

Δεν το είδα γιατί δεν έχω δει τηλεόραση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για προσωπικούς λόγους είχα εξηγήσει τότε γιατί δεν δέχτηκα να το κάνω. Επομένως, δεν είναι δυνατόν να το ζηλέψω.

Εχετε μετανιώσει για κάποια επιλογή σας όπως π.χ. το «Dancing with the stars daily»;

Στον ΑΝΤ1 επέστρεψα για το «Ταλέντο». Το «Ταλέντο» αποφασίστηκε να μην προβληθεί πέρυσι. Η εναλλακτική ήταν το «DWTS daily». Δεν μετάνιωσα όμως γιατί μου έμαθε πολλά.

Σε προσωπικό επίπεδο έχετε μετανιώσει για κάτι;

Εχω μετανιώσει για λάθη που επανέλαβα. Μεγαλώνοντας, μαθαίνω να τα ξεχωρίζω.

Ποιο είναι το δικό σας «Ταλέντο» και ποιο του συζύγου σας;

Οσο μεγαλώνω, θεωρώ πως είναι η υπομονή και η ψυχραιμία. Του συζύγου μου, κρίνεται καθημερινά από τον κόσμο.

Ποια είναι τα ελαττώματά σας –και μη μου πείτε «η ειλικρίνεια»…

Υποθέτω, η έλλειψη διπλωματίας...

Τα σενάρια περί χωρισμού πώς προέκυψαν; Γιατί όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά, σωστά;

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το πώς προέκυψαν. Το συγκεκριμένο ρητό στην ελληνική showbiz δεν ισχύει καθόλου. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα που το αναιρούν.

Εχετε κάνει ψυχοθεραπεία;

Δεν έχω κάνει ψυχοθεραπεία ποτέ και ούτε μου πέρασε από το μυαλό. Εχω πολλούς ανθρώπους που εμπιστεύομαι για να μιλήσω και δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να μιλήσω για τα προβλήματα και τις ανησυχίες μου σε κάποιον άγνωστο.

Συζητάτε με τον σύζυγό σας τα επαγγελματικά σας;

Με τον σύζυγό μου συζητάμε τα πάντα, όπως κάνουν και όλα τα παντρεμένα ζευγάρια.

Φαντάζομαι ότι η πίεση στο σπίτι είναι έντονη λόγω και της βουλευτικής ιδιότητας του συζύγου σας. Τον παροτρύνατε να παραιτηθεί;

Εγώ; Ο σύζυγός μου λειτουργεί με βάση τη λογική και το ένστικτό του. Εγώ στο μόνο που τον παροτρύνω είναι να συνεχίζει να λειτουργεί κατ' αυτόν τον τρόπο.

Θεωρείτε ότι συμβαδίζει η πορεία σας στη μουσική με τη συμμετοχή σας σε talent show;

Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν άνθρωποι που συμμετέχουν σε τηλεοπτικά προγράμματα χωρίς αυτό να είναι το επάγγελμά τους. Από τη στιγμή που οι δύο ιδιότητες δεν μπλέκονται, δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Αληθεύει ότι παρεξηγηθήκατε από το αφιέρωμα που σας έκαναν στο Πρωινό Αντ1;

Γιατί να παρεξηγηθώ; Περάσα και πάρα πολύ καλά! Αυτό είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω: Γιατί προσπαθούν πολλοί συνάδελφοί σας να δημιουργήσουν μια διαφορετική προσωπικότητα από αυτή που πραγματικά είμαι... Πού θα πάει, θα λυθεί και αυτός ο γρίφος...

ΠΗΓΗ: TV ΕΘΝΟΣ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger