ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Η βαρεμάρα χτύπησε τον Χάμιλτον

Η βαρεμάρα χτύπησε τον Χάμιλτον

Written By Ανώνυμος on Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 | 23:20


              Ο Λιουίς Χάμιλτον έφτιαξε τις βαλίτσες του για το Μόντε Κάρλο, όπου βρίσκεται το νέο του σπίτι
Μπορεί η έναρξη του πρωταθλήματος της Formula 1 να πλησιάζει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι πιλότοι δεν μπορούν να σταματήσουν την πυρετώδη προετοιμασία και να αλλάξουν σπίτι.
Τουλάχιστον έτσι δείχνει ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος βαρέθηκε να μένει στο υπερπολυτελέστατο σπίτι του, και έφτιαξε κούτες και βαλίτσες προκειμένου να εγκατασταθεί στο Μόντε Κάρλο.
Ο πιλότος της Formula 1 δήλωσε πως ήθελε μια αλλαγή στη ζωή του, καθώς εκεί που ζούσε μέχρι πρότινος βαριόταν γιατί δεν είχε κοινωνική ζωή, κάτι που φαίνεται πως κερδίζει στο νέο του σπίτι:
"Ήθελα μία αλλαγή. Εκεί που ζούσα ήταν λίγο βαρετά, χωρίς πολλούς ανθρώπους κοντά μου, για αυτό και αποφάσισα να μετακομίσω.
Τώρα έχω αρκετούς ανθρώπους κοντά μου, πολλούς πιλότους. Συνεπώς, έχω κοινωνική ζωή, ο καιρός είναι καλύτερος, η θάλασσα είναι κοντά, όλα είναι καλύτερα".
Παράλληλα δήλωσε πως δεν έχει... ξεμπερδέψει ακόμα με τη μετακόμιση, αφού έχει μερικές κούτες να αδειάσει, ενώ σκέφτεται να προσλάβει κάποιον για να το κάνει:
"Έχω ακόμη μερικές κούτες να αδειάσω, αλλά νομίζω πως θα βρω έναν άνθρωπο για να το κάνει αυτό" κατέληξε ο Βρετανός πιλότος.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger