ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ε. Μανωλίδου: «Υπέγραψα στο ταλέντο με λιγότερα χρήματα»

Ε. Μανωλίδου: «Υπέγραψα στο ταλέντο με λιγότερα χρήματα»

Written By "GreekzNews" on Κυριακή 11 Μαρτίου 2012 | 12:40

Ε. Μανωλίδου: «Υπέγραψα στο ταλέντο με λιγότερα χρήματα»


Μέχρι τελευταία στιγμή δεν ήξερε λέει η Ευγενία Μανωλίδου αν θα ήταν τελικά στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και μάλιστα αποκάλυψε στην κάμερα του STAR ότι υπόγραψε για να είναι στην κριτική επιτροπή με λιγότερα χρήματα.
Γιατί μπορεί στις ΗΠΑ να δίνουν στην Britney Spears 10 εκατ. δολάρια για να γίνει κριτής στο Χ – Factor, όμως άλλο η Britney και άλλο η Ευγενία.
«Φέτος η αμοιβή μου είναι μικρότερη. Ποτέ δεν ήμουν απόλυτη στα θέματα τα οικονομικά. Δε θέλω να δημιουργώ προβλήματα γιατί θέλω να δουλεύω. Το οικονομικό είναι βασικό κριτήριο σε μια επαγγελματική συνεργασία, αλλά δεν έχω χαλάσει ποτέ τις σχέσεις μου, είτε τις επαγγελματικές, είτε τις προσωπικές για θέματα οικονομικά », είπε η Ευγενία.
Η κριτής του Ελλάδα έχει ταλέντο μίλησε όμως και για τη συμμετοχή της Κάτιας Δανδουλάκη στο Dancing with the stars.
«Μου έκανε τρομερή εντύπωση που άκουσα το όνομά της. Θα περάσουμε ωραία λοιπόν. Δε θα πλέξω εγώ το εγκώμιο της κας Δανδουλάκη. Την ξέρουμε όλοι πολύ καλά μέσα από τους ρόλους της. Την έχω δει πολλές φορές στο θέατρο, την λατρεύω ως ηθοποιό», είπε, σύμφωνα με το star.gr.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger