Ίσως δεν μπορούμε να φανταστούμε τα μυρμήγκια να εισβάλλουν σε αίθουσες συσκέψεων πολυεθνικών σύντομα, και όμως αυτά τα μικρά έντομα βοηθούν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες του πλανήτη να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Διότι αποτελούν την έμπνευση πίσω από μία από τις πιο περίπλοκες έννοιες που χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερες εταιρίες, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο λόγος για τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούν ένα μεγάλο ποσοστό δεδομένων για να προσφέρουν λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα, από την διανομή προϊόντων μέχρι το πού να γίνει μια γεώτρηση για πετρέλαιο.
Οι αλγόριθμοι έχουν εφευρεθεί από επιστήμονες, που παίρνουν την έμπνευσή τους όχι μόνο από τα μαθηματικά, αλλά και από τη φύση ή την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Τα μυρμήγκια είναι ένα παράδειγμα για αυτό. Όταν βρίσκουν φαγητό, εκκρίνουν φερομόνες, για να σημαδέψουν την πορεία τους από και προς τη φωλιά τους. Αν κάτι διακόψει την πορεία, η επόμενη εναλλακτική είναι έτοιμη... κάτι σαν «plan B» της πορείας.
Ο Τζορτζ Ντάνερ, διευθυντής της βρετανικής εταιρίας αναλύσεων, Torus Business Web, αναφέρει ότι ένας αλγόριθμος που βασίζεται στα μυρμήγκια, βοηθά τις εταιρίες να βρουν την καλύτερη δυνατή διαδρομή για τα προϊόντα τους από το ένα σημείο στο άλλο. «Είναι απλώς ένας τρόπος σκέψης, όχι κάποια φοβερή επιστήμη. Απλώς πρέπει να είσαι λογικός, προσεχτικός στη λεπτομέρεια, συστηματικός και μεθοδικός», προσθέτει.
Διότι αποτελούν την έμπνευση πίσω από μία από τις πιο περίπλοκες έννοιες που χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερες εταιρίες, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο λόγος για τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούν ένα μεγάλο ποσοστό δεδομένων για να προσφέρουν λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα, από την διανομή προϊόντων μέχρι το πού να γίνει μια γεώτρηση για πετρέλαιο.
Οι αλγόριθμοι έχουν εφευρεθεί από επιστήμονες, που παίρνουν την έμπνευσή τους όχι μόνο από τα μαθηματικά, αλλά και από τη φύση ή την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Τα μυρμήγκια είναι ένα παράδειγμα για αυτό. Όταν βρίσκουν φαγητό, εκκρίνουν φερομόνες, για να σημαδέψουν την πορεία τους από και προς τη φωλιά τους. Αν κάτι διακόψει την πορεία, η επόμενη εναλλακτική είναι έτοιμη... κάτι σαν «plan B» της πορείας.
Ο Τζορτζ Ντάνερ, διευθυντής της βρετανικής εταιρίας αναλύσεων, Torus Business Web, αναφέρει ότι ένας αλγόριθμος που βασίζεται στα μυρμήγκια, βοηθά τις εταιρίες να βρουν την καλύτερη δυνατή διαδρομή για τα προϊόντα τους από το ένα σημείο στο άλλο. «Είναι απλώς ένας τρόπος σκέψης, όχι κάποια φοβερή επιστήμη. Απλώς πρέπει να είσαι λογικός, προσεχτικός στη λεπτομέρεια, συστηματικός και μεθοδικός», προσθέτει.