Ικανοποιημένος είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι μετά τις πρώτες δοκιμές γιατί όπως δηλώνει ο ίδιος διορθώθηκαν πολλά προβλήματα
Ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο ομόσταυλός του Νίκι Χέιντεν, έκαναν το ντεμπούτο τους με την GP12 στις δοκιμές στην Sepang, με τον Ιταλό να σημειώνει τον πέμπτο καλύτερο, 0.735 δευτερόλεπτα πίσω από τον Jorge Lorenzo.
Κατά την διάρκεια των πενθήμερων δοκιμών πέρυσι, στην ίδια πίστα, χρησιμοποιώντας μια 800cc Ducati, ο Ρόσι δεν κατάφερε ποτέ να ρίξει την χρονική διαφορά κάτω από 1'' δευτερόλεπτο.
Όμως ο Ιταλός αναβάτης δεν είναι χαρούμενος μόνο από τους χρόνους αλλά και από τις γενικότερες αλλαγές που έχει κάνει η Ducati μέχρι στιγμής.
«Είμαι πολύ χαρούμενος, διότι λύσαμε πολλά προβλήματα που δεν είχαμε καταφέρει να φτιάξουμε σε ολόκληρη την προηγούμενη σεζόν. Τα φρένα, η είσοδος στις στροφές, το "κοφτερό" κράτημα, η μοτοσυκλέτα είναι σε γενικές γραμμές πολύ καλύτερη. Η Ducati έκανε φανταστική δουλειά σε λίγο χρόνο. Βέβαια, είναι ακόμη η πρώτη ημέρα, οπότε πρέπει να δουλέψουμε αρκετά. Νομίζω ότι κατά την επιτάχυνση η μοτοσυκλέτα είναι κάπως ασταθής, αλλά έχουμε καιρό μπροστά μας και θεωρώ ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί».
Και συνέχισε, αναφορικά με τα προβλήματα του μπροστινού συστήματος που αντιμετώπιζε πέρυσι:
«Τώρα μπορώ να πιέσω το μπροστινό λάστιχο. Χρησιμοποιώ το μπροστά και ο τροχός δουλεύει καλά. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα βελτίωσης σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, πέρυσι δεν ένιωθα καθόλου άνετος με την θέση μου πάνω στην μοτοσυκλέτα. Τώρα έχω αρκετό χώρο στις ευθείες και πολύ καλή θέση στις στροφές.
Ένα ακόμη θετικό είναι ότι δουλέψαμε πάνω στο μοτέρ που βελτιώσαμε. Αυτό είναι ρεκόρ για εμένα! Δεν συνέβη αυτό πέρυσι, αυτήν την φορά δουλέψαμε πάνω στην μοτοσυκλέτα και κάθε έξοδος ήταν γρηγορότερη κατά 0.1 ή 0.2 δευτ. Πέρυσι, στον τρίτο γύρο κάναμε τον καλύτερο χρόνο μας και μετά από 50 γύρους ο χρόνος μας ήταν λίγο χειρότερος.
Όταν στήνεις μια νέα μοτοσυκλέτα σε 3 μήνες, αυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Για αρχή, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι όμορφη αλλά ειδικότερα είναι πολύ πιο γρήγορη. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, αλλά η βάση από την οποία ξεκινάμε είναι καλή.
Τερματίζοντας έβδομος, με μόλις μια φορά στο βάθρο, την περασμένη χρονιά, ο Rossi γνωρίζει ότι έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει προτού σκεφτεί την 80η του νίκη στην μεγάλη κατηγορία.
Σε σύγκριση με πέρυσι, πρέπει να προσπαθήσουμε παλέψουμε για μια θέση στο βάθρο, προτού αρχίσουμε να σκεφτόμαστε για πρωταθλητισμό», είπε ο 7 φορές Πρωταθλητής του MotoGP.
Ολοκληρώνοντας είπε: «Έχουμε πολύ δρόμο να καλύψουμε, σίγουρα η Honda και η Yamaha είναι πολύ καλές και οι αναβάτες πολύ γρήγοροι. Ο δρόμος μπροστά μας είναι δύσκολος. Θα είμαι πολύ χαρούμενος εάν καταφέρουμε να παραμείνουμε κάτω από το ένα δευτερόλεπτο, μέχρι το τέλος των δοκιμών».
woop.gr
Κατά την διάρκεια των πενθήμερων δοκιμών πέρυσι, στην ίδια πίστα, χρησιμοποιώντας μια 800cc Ducati, ο Ρόσι δεν κατάφερε ποτέ να ρίξει την χρονική διαφορά κάτω από 1'' δευτερόλεπτο.
Όμως ο Ιταλός αναβάτης δεν είναι χαρούμενος μόνο από τους χρόνους αλλά και από τις γενικότερες αλλαγές που έχει κάνει η Ducati μέχρι στιγμής.
«Είμαι πολύ χαρούμενος, διότι λύσαμε πολλά προβλήματα που δεν είχαμε καταφέρει να φτιάξουμε σε ολόκληρη την προηγούμενη σεζόν. Τα φρένα, η είσοδος στις στροφές, το "κοφτερό" κράτημα, η μοτοσυκλέτα είναι σε γενικές γραμμές πολύ καλύτερη. Η Ducati έκανε φανταστική δουλειά σε λίγο χρόνο. Βέβαια, είναι ακόμη η πρώτη ημέρα, οπότε πρέπει να δουλέψουμε αρκετά. Νομίζω ότι κατά την επιτάχυνση η μοτοσυκλέτα είναι κάπως ασταθής, αλλά έχουμε καιρό μπροστά μας και θεωρώ ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί».
Και συνέχισε, αναφορικά με τα προβλήματα του μπροστινού συστήματος που αντιμετώπιζε πέρυσι:
«Τώρα μπορώ να πιέσω το μπροστινό λάστιχο. Χρησιμοποιώ το μπροστά και ο τροχός δουλεύει καλά. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα βελτίωσης σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, πέρυσι δεν ένιωθα καθόλου άνετος με την θέση μου πάνω στην μοτοσυκλέτα. Τώρα έχω αρκετό χώρο στις ευθείες και πολύ καλή θέση στις στροφές.
Ένα ακόμη θετικό είναι ότι δουλέψαμε πάνω στο μοτέρ που βελτιώσαμε. Αυτό είναι ρεκόρ για εμένα! Δεν συνέβη αυτό πέρυσι, αυτήν την φορά δουλέψαμε πάνω στην μοτοσυκλέτα και κάθε έξοδος ήταν γρηγορότερη κατά 0.1 ή 0.2 δευτ. Πέρυσι, στον τρίτο γύρο κάναμε τον καλύτερο χρόνο μας και μετά από 50 γύρους ο χρόνος μας ήταν λίγο χειρότερος.
Όταν στήνεις μια νέα μοτοσυκλέτα σε 3 μήνες, αυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Για αρχή, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι όμορφη αλλά ειδικότερα είναι πολύ πιο γρήγορη. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, αλλά η βάση από την οποία ξεκινάμε είναι καλή.
Τερματίζοντας έβδομος, με μόλις μια φορά στο βάθρο, την περασμένη χρονιά, ο Rossi γνωρίζει ότι έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει προτού σκεφτεί την 80η του νίκη στην μεγάλη κατηγορία.
Σε σύγκριση με πέρυσι, πρέπει να προσπαθήσουμε παλέψουμε για μια θέση στο βάθρο, προτού αρχίσουμε να σκεφτόμαστε για πρωταθλητισμό», είπε ο 7 φορές Πρωταθλητής του MotoGP.
Ολοκληρώνοντας είπε: «Έχουμε πολύ δρόμο να καλύψουμε, σίγουρα η Honda και η Yamaha είναι πολύ καλές και οι αναβάτες πολύ γρήγοροι. Ο δρόμος μπροστά μας είναι δύσκολος. Θα είμαι πολύ χαρούμενος εάν καταφέρουμε να παραμείνουμε κάτω από το ένα δευτερόλεπτο, μέχρι το τέλος των δοκιμών».
woop.gr