ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ακόμη πιο στοχευμένες οι διαφημίσεις του Facebook

Ακόμη πιο στοχευμένες οι διαφημίσεις του Facebook

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 02:00



Αρκετές νέες επιλογές διαθέτουν πια όσοι επιθυμούν να διαφημιστούν στα social media και ειδικά στο Facebook. Μάλιστα οι επιλογές αυτές είναι τόσες σε αριθμό που είτε θα κουράσουν το χρήστη στην προσπάθεια του να τις διαχειριστεί, είτε θα τον εξοργίσουν λόγω των προσωπικών πληροφοριών που είναι σαφές πια ότι συλλέγει η υπηρεσία.

Εκτός από το διαχωρισμό με βάση το φύλο, την ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση λοιπόν, ο διαφημιζόμενος μπορεί να απευθυνθεί επίσης:

• Σε άτομα που μετακόμισαν πρόσφατα
• Σε ανθρώπους που δεν ζουν τη συγκεκριμένη περίοδο με την οικογένειά τους
• Άτομα που έχουν αρραβωνιαστεί για λιγότερους από έξι μήνες
• Άτομα που έχουν αρραβωνιαστεί περισσότερο από έξι μήνες αλλά λιγότερο από ένα χρόνο
• Ανθρώπους που σκέφτονται να αγοράσουν αυτοκίνητο
• Μελλοντικούς γονείς

Οι νέες επιλογές όπως είναι φυσικό θα δώσουν σημαντική ώθηση στη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook καθώς οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν ακριβώς στο κοινό που τους ενδιαφέρει.

Από την άλλη πλευρά, ακόμη και μια τόσο μεγάλη στόχευση ίσως δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα δεδομένου ότι ο αριθμός των χρηστών που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις είναι πραγματικά ελάχιστος.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger