ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Και...μασάω και περνάω δύσκολα..."

"Και...μασάω και περνάω δύσκολα..."

Written By "GreekzNews" on Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 | 19:25




Η Άντα Λιβιτσάνου εγκατέλειψε το ξανθό και όλα όσα την πλήγωσαν στο παρελθόν και επιστρέφει στη μικρή οθόνη ως καυτή κοκκινομάλλα, πρωταγωνίστρια στη νέα σειρά του Mega «Κλεμμένα Όνειρα».



Η ηθοποιός και τραγουδίστρια μιλάει στο περιοδικό Downtown για τα παιδικά της χρόνια αλλά και το σήμερα. «Σε γενικές γραμμές ήμουν ήσυχο παιδί. Μεγάλωσα στην Αθήνα και όλα μου τα καλοκαίρια τα πέρασα στην Ύδρα. Είχα ελάχιστους φίλους, από επιλογή, έπαιζα με τα αγόρια ποδόσφαιρο, μάζευα σαλιγκάρια και χάζευα τις κεραίες τους...» θυμάται σήμερα η Άντα Λιβιτσάνου.



Η ηθοποιός κρίνει τον εαυτό της και απαντά στην ερώτηση αν είναι δυνατός άνθρωπος. «Όχι κάθε άλλο- οι άλλοι έχουν αυτή την εντύπωση για μένα. Σε μένα ταιριάζει αυτό που είχε πει η μητέρα Τερέζα: Χαίρομαι που ο Θεός πιστεύει ότι είμαι τόσο δυνατή, αλλά εύχομαι να μην μου είχε τόση εμπιστοσύνη. Πολλές φορές λέω: Έλεος, ρε γαμώτο! Τι άλλο θα πάθω, ενώ οι άλλοι πιστεύουν ότι δεν μασάω. Λάθος. Μασάω και περνάω δύσκολα».



Όσο για το εάν θέλει να παντρευτεί, η Άντα Λιβιτσάνου απαντά. «Ναι, κάποια στιγμή θα το κάνω. Μου αρέσει το ρομαντικό της κατάσταση, το για πάντα μαζί, οι όρκοι αγάπης αλλά το τυπικό μέρος με τα νυφικά, τα κουφέτα και όλα αυτά δεν με μοιάζουν καθόλου. Δεν κοιτάζω πως θα αποκατασταθώ, αν είναι έτσι τα καταφέρνω και μόνη μου. Δεν χρειάζομαι κανέναν!»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger