ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τα πορτοκάλια μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού

Τα πορτοκάλια μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού

Written By "GreekzNews" on Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012 | 11:20

Τα πορτοκάλια μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού


Ένα πορτοκάλι την ημέρα… το εγκεφαλικό το κάνει πέρα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα.
Οι ερευνητές εστίασαν σε ουσίες που ονομάζονται φλαβανόνες και περιέχονται σε εσπεριδοειδή και οι οποίες βελτιώνουν τη λειτουργία των αγγείων ή μειώνουν τη φλεγμονή, που έχει συνδεθεί με το εγκεφαλικό επεισόδιο.
Τα φλαβονοειδή βρίσκονται επίσης στο κόκκινο κρασί και τη σκούρα σοκολάτα. Γυναίκες που κατανάλωναν τις περισσότερες φλαβανόνες είχαν 19% χαμηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου σε σύγκριση με όσες κατανάλωναν τις λιγότερες.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το 95% τω φλαβανονών που καταναλώθηκαν προέρχονταν από εσπεριδοειδή, κυρίως πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ. Όσες κατανάλωναν τα περισσότερα εσπεριδοειδή είχαν 10% λιγότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου σε σύγκριση με όσες δεν κατανάλωναν καθόλου.
ΠΗΓΗ: ygeianews.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger