ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Έχω σταματήσει να έχω αυτό το ανεκπλήρωτο..."

"Έχω σταματήσει να έχω αυτό το ανεκπλήρωτο..."

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 13:50




Είναι ερωτευμένη και μπορεί να μην το φωνάζει, σίγουρα όμως το ζει. Η Έλλη Κοκκίνου σε μία δύσκολη περίοδο και για τη νυχτερινή Αθήνα συνεχίζει με επιτυχία τις εμφανίσεις της μαζί με τη Δέσποινα Βανδή και το Νίκο Οικονομόπουλου.

Η τραγουδίστρια μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΑΝΤ1» και αποκάλυψε τι είναι αυτό που της λείπει περισσότερα από όλα αυτό το διάστημα: «Να έχω λίγη ηρεμία, να μην είμαι με ένα ρολόι στο χέρι για τα πάντα… Αυτό μου έχει λείψει, αλλά όλος ο κόσμος έτσι είναι παιδιά, περνάμε δύσκολες εποχές!».

Όσο για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου κι ενός ακόμα παιδιού, η Έλλη Κοκκίνου τουλάχιστον αυτή την περίοδο είναι ξεκάθαρη: «Όχι, αλλά αυτά δεν προγραμματίζονται ρε παιδί μου. Τώρα, αν πω ότι θέλω να παντρευτώ πάλι, αν θέλω να κάνω παιδί… Δεν ξέρω! Αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε τέτοια φάση. (...) Έχω σταματήσει να έχω αυτό το "ανεκπλήρωτο"! Και όλοι πρέπει να σταματήσουμε να το έχουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι και ολιγαρκείς. Έτσι την πατήσαμε».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger