ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Μανωλάς: «Μου έφεραν πρόταση σε… λαδόκολλα»

Μανωλάς: «Μου έφεραν πρόταση σε… λαδόκολλα»

Written By "GreekzNews" on Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012 | 15:40

Μανωλάς: «Μου έφεραν πρόταση σε… λαδόκολλα»

Για τους λόγους που δεν έγινε η μεταγραφή του στην Έβερτον μίλησε ο Κώστας Μανωλάς, ο οποίος υποστήριξε ότι δεν έλαβε κάποιο επίσημο έγγραφο στα χέρια του από την αγγλική ομάδα.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Κώστας Μανωλάς στην εφημερίδα «Goal News»:
«Η πρώτη κρούση μου έγινε πριν από 2-3 εβδομάδες από τον Θεόφιλο Καρασαββίδη, με τον οποίο δεν έχω καμία σχέση. Εκπρόσωποί μου είναι ο πατέρας και ο θείος μου. Συνειδητά δεν έχω εξουσιοδοτήσει μάνατζερ να μιλάει για λογαριασμό μου και είναι πασιφανές ότι ο εν λόγω κύριος ενεργούσε μόνος του για να βγάλει λεφτά. Μου έφερε, λοιπόν, τότε σε μία κόλλα ανυπόγραφη, μία κόλλα Α4, που μπορούσα να την γράψω και εγώ ο ίδιος, σε μία “λαδόκολλα”, μία υποτιθέμενη πρόταση από την Έβερτον. Μιλάμε για ένα χαρτί που δεν είχε τίποτα επίσημο, καμία υπογραφή, καμία σφραγίδα. Τίποτα. Το είδα μαζί με τον θείο και τον πατέρα μου και φυσικά δεν μπορούσαμε να το λάβουμε ως επίσημη πρόταση. Για αυτό και τον ενημερώσαμε πως θα μπορέσουμε να μιλήσουμε μαζί του μόνο αν προσκομίσει κάποιο επίσημο έγγραφο», είπε αναλυτικά ο νεαρός ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger