ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Είμαι γλυκατζού..."

"Είμαι γλυκατζού..."

Written By "GreekzNews" on Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012 | 15:10




Τα μυστικά της ανανεωμένης της σιλουέτας αποκάλυψε στο περιοδικό ΟΚ! η Χριστίνα Παππά η οποία εξομολογήθηκε: «Μπήκα ξανά στο παλιό μου τζιν».



«Άλλαξε το σώμα μου χωρίς να μειωθεί το βάρος μου. Το πατινάζ βοήθησε να σφίξει το κορμί μου. Είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί. Μπήκα ξανά στο τζιν παντελόνι μου που είχα να φορέσω δύο χρόνια» παραδέχθηκε στο περιοδικό ΟΚ! η 42χρονη ηθοποιός-επιχειρηματίας.
Η Χριστίνα Παππά δήλωσε ότι θεωρεί τον εαυτό της τυχερό καθώς έχει πολύ καλό μεταβολισμό ενώ αποκάλυψε πως λατρεύει τις λιχουδιές. «Μου αρέσει πολύ το φαγητό, τρώω τα πάντα. Επίσης δεν μπορώ να αντισταθώ στα γλυκά. Είμαι γλυκατζού. Όμως, δεν τρώω κάθε μέρα γλυκό, αλλά σίγουρα τρεις φορές την εβδομάδα»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger