ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Σάντος: «Αν θέλω να είμαι ομοσπονδιακός, θα μείνω...»

Σάντος: «Αν θέλω να είμαι ομοσπονδιακός, θα μείνω...»

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 14:55

Σάντος: «Αν θέλω να είμαι ομοσπονδιακός, θα μείνω...»

«Βόμβα» πέταξε αναφορικά με το μέλλον του ο Φερνάντο Σάντος, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Αν συνεχίσω να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός, το θέμα θα είναι αν θέλω εγώ να είμαι ομοσπονδιακός, τότε θα μείνω στην Ελλάδα», αφήνοντας ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα – Πρώτη κλήση για Καρνέζη, επέστρεψε ο Χριστοδουλόπουλος για το φιλικό με το Βέλγιο.

Ο Φερνάντο Σάντος… ταρακούνησε τους πάντες με την ατάκα που πέταξε στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του φιλικού παιχνιδιού της Εθνικής με το Βέλγιο στο Ηράκλειο την Τετάρτη (29/02).
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός υποστήριξε πως αν αποφασίσει να συνεχίσει να είναι προπονητής Εθνικού συγκροτήματος, τότε θα συνεχίσει να είναι στον πάγκο της Εθνικής.Δεδομένου ότι ο Πορτογάλος υποστήριξε πως δέχθηκε να προπονήσει την Εθνική καθώς είχε κουραστεί από την τριβή των καθημερινών προπονήσεων στους συλλόγους, τόνισε μάλιστα πως μπορεί να έχει εκ νέου την επιθυμία να μπει στην ίδια διαδικασία, δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα αναφορικά με τις αποφάσεις για το μέλλον του. Όπως είπε ο ίδιος, θα είναι αποκλειστικά δική του απόφαση το αν θα δεχθεί την πρόταση που – επιβεβαίωσε πως – έχει από την ΕΠΟ.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger