ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Θεά η Βικτόρια!

Θεά η Βικτόρια!

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012 | 10:25



Είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών με το μικρότερο να μετράει μόλις επτά μήνες. Και όμως η Βικτόρια Μπέκαμ, η posh, που όλοι θέλουν να μισούν τα κατάφερε!Όχι μόνο επανέκτησε την σωματάρα που είχε πριν την εγκυμοσύνη, αλλά δεν σταματάει να το επιδεικνύει, αφού κάνει την μια σέξι φωτογράφιση μετά την άλλη.

Και ενώ όλες ζηλεύουν το σώμα της, η ίδια σε συνέντευξη της επισημαίνει ότι δεν αισθανόταν πάντα καλά με το σώμα της.

«Υπήρχαν στιγμές που ένιωθα άσχημη. Με είχαν συνδέσει όλοι με ένα συγκεκριμένο τρόπο ντυσίματος, τα μικροσκοπικά φορέματα, τα οποία και εμένα μου άρεσαν γιατί κάλυπτα με την εικόνα μου τις ανασφάλειες μου», παραδέχεται.

«Όσο μεγαλώνω και γνωρίσω το σώμα μου καλύτερα και καταλαβαίνω ότι για να δείχνεις όμορφη και να νιώθεις όμορφη δεν χρειάζεται να φοράς στενά ρούχα», προσθέτει.

Η 37χρονη Victoria, που τα τελευταία χρόνια είναι και σχεδιάστρια μόδας καταλήγει: «Δεν ακολουθώ ποτέ την μόδα, δεν ακολουθώ ποτέ τις τάσεις. Ακολουθώ μόνο το ένστικτό μου».

ΠΗΓΗ: star.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger