ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Δεν αποκλείω να παρουσιάζουμε μαζί εκπομπή με τον Χρήστο..."

"Δεν αποκλείω να παρουσιάζουμε μαζί εκπομπή με τον Χρήστο..."

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012 | 21:45




Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Σοφία Παυλίδου και Θωμαίς Ανδρούτσου. Τρεις ηθοποιοί, τρεις δυναμικές γυναίκες που φέτος συμπρωταγωνιστούν στο θέατρο στην παράσταση «Ο παππούς έχει πίεση», φωτογραφίζονται μαζί και μιλούν στο περιοδικό ΟΚ! για άγνωστες πτυχές της επαγγελματικής αλλά και προσωπικής τους ζωής.




Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: «Αν σκεφτείς ότι έχω το ίδιο όνομα με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ αντιλαμβάνεσαι ότι έχω κάθε λόγο να παντρευτώ ξανά! Εννοείται ότι θέλω να ξαναπαντρευτώ»


Σοφία Παυλίδου: «Δεν το έχω σκεφτεί να παρουσιάζουμε μαζί με τον Χρήστο εκπομπή. Δεν το αποκλείω. Θα μπορούσε να είχε ενδιαφέρον να είμαστε μαζί σε μια εκπομπή. Είμαστε χρόνια μαζί, οπότε ο ένας συμπληρώνει τον άλλον».



Θωμαίς Ανδρούτσου: «Δεν έχω κόλλημα με τον γάμο, ούτε με τα νυφικά. Δεν είμαι από τις κλασικές γυναίκες που ονειρεύονται να γίνουν μητέρες. Και, όσο ανεύθυνο και εγωιστικό αν ακούγεται, αισθάνομαι τόσο παιδί η ίδια για να κάνω παιδί».


real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger