ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ποιος τύπος ανδρών την ελκύει;

Ποιος τύπος ανδρών την ελκύει;

Written By "GreekzNews" on Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012 | 12:00


Σε συνέντευξη που παραχώρησε, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αποκάλυψε τα στοιχεία που βρίσκει ιδιαίτερα ελκυστικά σε έναν άνδρα.

«Είναι όνειρό μου να γίνω σύζυγος ενός άντρα που θα βρίσκεται δίπλα μου και κάποια βήματα μπροστά μου. Σίγουρα όχι πίσω μου. Άντρα δυναμικό, που σέβεται τον εαυτό του και την γυναίκα που επέλεξε να έχει. Ένα ταλαντούχο άνθρωπο που μοιράζεται το ταλέντο του με τον κόσμο. Όχι απαραίτητα συνάδελφό μου. Δεν έλκομαι συνήθως ερωτικά από άντρα που κάνουμε την ίδια δουλειά. Δεν μου έχει συμβεί» τόνισε η Πηνελόπη.

Ζητάει πολλά;   
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger