Σε απολογητική προς τους επιβάτες της επιστολή υποχρεώθηκε αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ, όταν μία αεροσυνοδός σε έξαλλη κατάσταση απείλησε ότι δεν θα άνοιγε τις πόρτες να βγουν, αν ο επιβάτης που είχε νοικιάσει ένα videoplayer δεν το επέστρεφε... αμέσως!
Η πτήση έφθανε στο Σιάτλ από το Μαϊάμι και η συγκεκριμένη αεροσυνοδός δεν μπορούσε να εντοπίσει το μηχάνημα. Βγήκε στην ενδοεπικοινωνία και νευριασμένη απείλησε τους επιβάτες ότι θα τους κρατήσει μέσα στην πτήση μέχρι να βρει το... αγνοούμενο digiplayer. Όπως έγραψε εύστοχα στο blog του επιβάτης της πτήσης αργότερα «...έχω μία εξαιρετική συμβουλή για την εταιρεία σας: όταν νοικιάζετε ένα digiplayer, σημειώστε τη θέση του επιβάτη».
Εκπρόσωπος της εταιρείας απολογήθηκε για το συμβάν, λέγοντας: «Η συμπεριφορά της ιπτάμενης συνοδού ήταν ανάρμοστη και δεν ακολούθησε τις σωστές διαδικασίες», καθώς πολιτική της εταιρείας είναι να σημειώνει ποιος επιβάτης έχει νοικιάσει κάθε μηχάνημα, μία διαδικασία που δεν ακολουθήθηκε στη συγκεκριμένη πτήση.
Η πτήση έφθανε στο Σιάτλ από το Μαϊάμι και η συγκεκριμένη αεροσυνοδός δεν μπορούσε να εντοπίσει το μηχάνημα. Βγήκε στην ενδοεπικοινωνία και νευριασμένη απείλησε τους επιβάτες ότι θα τους κρατήσει μέσα στην πτήση μέχρι να βρει το... αγνοούμενο digiplayer. Όπως έγραψε εύστοχα στο blog του επιβάτης της πτήσης αργότερα «...έχω μία εξαιρετική συμβουλή για την εταιρεία σας: όταν νοικιάζετε ένα digiplayer, σημειώστε τη θέση του επιβάτη».
Εκπρόσωπος της εταιρείας απολογήθηκε για το συμβάν, λέγοντας: «Η συμπεριφορά της ιπτάμενης συνοδού ήταν ανάρμοστη και δεν ακολούθησε τις σωστές διαδικασίες», καθώς πολιτική της εταιρείας είναι να σημειώνει ποιος επιβάτης έχει νοικιάσει κάθε μηχάνημα, μία διαδικασία που δεν ακολουθήθηκε στη συγκεκριμένη πτήση.