ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Σίσσυ Φειδά: Γιατί δεν έχει παντρευτεί ακόμα;

Σίσσυ Φειδά: Γιατί δεν έχει παντρευτεί ακόμα;

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012 | 12:20



Η όμορφη διακοσμήτρια και παρουσιάστρια του "Σπίτι από την αρχή" ανοίγει την καρδιά της στο Γιώργο Σατσίδη και το MTV Greece: Μιλάει για τη διαφορά ηλικίας με τον σύντροφό της, ενώ αποκαλύπτει το λόγο που δεν παντρεύεται...

«Έχω πολλά κοινά μαζί του. Με έχει ανανεώσει το γεγονός ότι έχω δίπλα μου έναν πολύ καλό άνθρωπο σε όλα τα επίπεδα. Η ηλικία δεν έχει να κάνει. Είχα μια αναστολή στην αρχή γιατί πρώτη φορά μπαίνω σε σχέση που είμαι εγώ η μεγαλύτερη, όμως τελικά η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο. Δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει. Ξέρω ότι και οι δύο δεν ζηλεύουμε ο ένας τον άλλο. Όταν αγαπάς σίγουρα σε ενδιαφέρει τι κάνει ο άνθρωπός σου, επομένως ζηλεύω όσο χρειάζεται. Όταν ήμουν πιο μικρή τα έχω κάνει αυτά, αλλά πλέον καταλαβαίνω κάποια πράγματα. Δεν χρειάζεται ούτε να ψάξεις ούτε να κυνηγήσεις, τα πράγματα φαίνονται! Η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί, όπως επίσης φαίνεται και η μέρα που πάει να χαλάσει στη συνέχεια. Στον έρωτα δεν υπάρχουν θυσίες, θέλω κάθε μέρα να είμαι μαζί του, να κοιμάμαι και να ξυπνάω μαζί του», λέει για το σύντροφό της.

Γιατί όμως δεν έχει παντρευτεί; Η ίδια λέει: «Ίσως είμαι δύσκολη γυναίκα. Κάποια πράγματα όπως ο γάμος θα πρέπει να γίνεται στην ώρα τους. Κάποια πράγματα στη ζωή είναι τυχερά να γίνουν ή όχι. Έχω περάσει πολύ ωραία στην προσωπική μου ζωή με πολύ αξιόλογους ανθρώπους δίπλα μου».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger