ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τι πίνει η Ελένη για να καταπολεμήσει το κρύωμα;

Τι πίνει η Ελένη για να καταπολεμήσει το κρύωμα;

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012 | 11:30



«Τα έτσουξε» χθες το βράδυ στο σπίτι της η Ελένη. Και μάλιστα το αποκάλυψε η ίδια στην εκπομπή της.

Μην ανησυχείτε, η παρουσιάστρια ούτε μέθυσε, ούτε βρισκόταν εν μέσω… τρικούβερτου γλεντιού. Αιτία στάθηκε το κρύωμα που την ταλαιπωρεί τις τελευταίες ημέρες και πιο συγκεκριμένα ο συνεχής… βήχας! Ετσι, η Ελένη το έριξε στα τσίπουρα μπας και δει βελτίωση στην κατάστασή της.

«Ούτε μαλλί κάθεται σήμερα… πονάει ο λαιμός μου… βήχω… άντε πια!», είπε την στιγμή που με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο πλησίασαν τον Αλεξ Κάβδα για την παρουσίαση της καθιερωμένης στήλης του νεαρού συνεργάτη της. Εκείνοι της πρότειναν τσάϊ, ούτως ώστε να μπορέσει να συνέλθει. Ελα όμως που η Ελένη είχε δοκιμάσει, όχι μόνο τσάϊ, αλλά και ακόμη πιο… «βαριά» ποτά.

«Έχω πιει του κόσμου τα τσάγια, έχω δοκιμάσει όλες τις γεύσεις από το πρωί. Τι με μέντες, τι με τσουκνίδες, με ό,τι υπάρχει έχω πιει. Τώρα, θα δοκιμάσω και με ρίγανη, είναι μια συνταγή που μου πρότεινε μια φίλη μου. Να σας πώ την αλήθεια, χτες ήπια τσιπουρόμελο. Μου είχαν στείλει τσίπουρο, από την Καστοριά νομίζω πρέπει να ήταν, γιατί δεν είχα ρακή, έπινα τσίπουρα, έβαζα και τα μέλια μέσα, ένιωθα και το κάψιμο, έλεγα θα φτιάξει, θα φτιάξει, αλλά τίποτα», είπε μέσα στο παράπονο η Ελένη που ο βήχας την έπιασε και δεν λέει να την αφήσει με τίποτα.

Η Ελένη βέβαια, το πρώτο πράγμα που της σύστησαν υποσχέθηκε ότι θα το κάνει, ενώ για το δεύτερο, δεν εγγυήθηκε τίποτα. Ποιο ήταν το πρώτο; Να μην φωνάξει στα παιδιά, ό,τι κι αν της κάνουν: «Οχι δεν θα φωνάξω, τί να φωνάξω, δεν είμαι για φωνές», είπε στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Δεν είπε το ίδιο όμως και στον έτερο και μικρότερο της παρέας, που της σύστησε να αποφύγει τις νυχτερινές εξόδους και να μην βγει το σαββατοκύριακο έξω για χορό και ξενύχτι. «Α, αυτό δεν το υπόσχομαι, μπορεί να πάω να ξεσαλώσω στον χορό! Εχετε να μου προτείνετε κανένα μέρος;», ρώτησε τον Αλεξ.

Τώρα εμείς τι να πούμε… άμα είναι να της περάσει το κρύωμα, να βγει και να γυρίσει και το πρωί!

Πηγή: star
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger