ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Το άδοξο τέλος μίας συνεργασίας!

Το άδοξο τέλος μίας συνεργασίας!

Written By "GreekzNews" on Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012 | 13:40



Στο μάτι...καλλιτεχνικού κυκλώνα μπήκε για μία ακόμα φορά ο Μιχάλης Χατζηγιάννης. Μόλις μία εβδομάδα μετά την πρεμιέρα του δημοφιλούς τραγουδιστή σε νυχτερινό κέντρο της Πλάκας η συνεργασία έληξε άδοξα.

Ο καλλιτέχνης αποφάσισε να ακυρώσει τις εμφανίσεις του και όπως είπε στο Yupi.gr στενός συνεργάτης του « καθώς οι διαφωνίες είχαν σχέση με τη μη τήρηση των όσων μέχρι τώρα είναι προσυμφωνηθεί, είχαν γίνει ιδιαίτερα έντονες»



Κι ενώ η επιστροφή του στη νυχτερινή Αθήνα δεν στέφθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία ο Μιχάλης Χατζηγιάννης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κυπριακό περιοδικό Icon μίλησε ανοιχτά για το ενδεχόμενο γάμου με τη Ζέτα Μακρυπούλια.

Σε συνέντευξή του στο μεγαλύτερο αντρικό περιοδικό της Κύπρου, το «Icon», και τον δημοσιογράφο Πιερή Παναγή, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης αναφέρθηκε στη σχέση του με τη Ζέτα Μακρυπούλια, μιλώντας ανοιχτά για το ενδεχόμενο γάμου και δημιουργίας οικογένειας μαζί της.«Τώρα πια σκέφτομαι να εγκαταλείψω την εργένικη ζωή.Ήμουν εργένης για αρκετά χρόνια και μου άρεσε. Από τα 18 που τέλειωσα το στρατό, ζω μόνος μου. Δεν το έχω στερηθεί, το έζησα, είχα μια ωραία, ξέγνοιαστη εποχή, αλλά τελείωσε. Και δεν το επιθυμώ ξανά. Δεν θέλω να ξαναβρεθώ σε αυτή την θέση. (...) Δεν με αγχώνει πια. Όταν ωριμάσουν οι συνθήκες και είσαι σε μια ηλικία για να το κάνεις, το κάνεις». Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης απάντησε και στην ερώτηση τι ήταν αυτό που ερωτεύτηκε στη Ζέτα Μακρυπούλια. «Δεν συγκεκριμενοποίησα κάτι στη Ζέτα. Μου ταιριάζει, αλλά δεν μπορώ να δώσω εξήγηση τι από όλα είναι εκείνο που μου αρέσει περισσότερο».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger