ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Η Γωγώ Μπρέμπου και η πολιτική.

Η Γωγώ Μπρέμπου και η πολιτική.

Written By "GreekzNews" on Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 | 20:10



Έτοιμη να ασχοληθεί με την πολιτική είναι ηθοποιός Γωγώ Μπρέμπου η οποία σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ! μίλησε για τις επιλογές της, την άρνηση της να συμμετέχει σε κλίκες, την τέχνη αλλά και την ενασχόληση της με τα κοινά, ως δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Παπάγου.



Η ηθοποιός μιλάει έξω από τα δόντια για την ανάγκη της να ασχοληθεί με τα κοινά και απαντά στην ερώτηση αν είναι βαθιά πολιτικοποιημένη. «Το «βαθιά» είναι μεγάλη κουβέντα. Ζούμε σε μια οργανωμένη κοινωνία και χρειάζεται κανείς να ερευνά και να είναι ενεργός. Δεν μπορώ να είμαι αδιάφορη. Πολιτικοποιημένη είμαι σίγουρα. (...) Για να ασχοληθεί κάποιος με την πολιτική, πρέπει να έχει μεγάλη κατάρτιση, την οποία εγώ δεν έχω. Αν κάποια στιγμή αποφασίσω να την αποκτήσω, ίσως και να ασχοληθώ με την πολιτική».



Η Γωγώ Μπρέμπου προτιμά να κρατάει για τον εαυτό της τα προσωπικά της δεν κρύβει όμως ότι είχε ερωτικές απογοητεύσεις. «Πολλές φορές είχα απογοητεύσεις. Και κλαίω και πέφτω στα πατώματα και κλείνομαι στον εαυτό μου και στο σπίτι μου και δεν μιλάω σε άνθρωπο και είμαι κυκλοθυμική και τα πάντα!»
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger