Μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλές όσο το facebook ή το twittet, αλλά το LinkedIn έχει το δικό του χαρακτήρα και το δικό του κοινό. Η διοίκηση του LinkedIn, της ιστοσελίδας επαγγελματικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία αριθμεί πλέον 150 εκατομμύρια μέλη. Με άλλα λόγια, μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες προστέθηκαν περίπου 20 εκατομμύρια νέα μέλη στη γνωστή υπηρεσία.
Παράλληλα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο του 2011, ανακοινώνοντας έσοδα 167,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σχεδόν 8 εκατομμύρια δολάρια πάνω από τις προβλέψεις της αγοράς. Έχει ενδιαφέρον ότι τα κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2011 ήταν υπερδιπλάσια σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2010.
Το LinkedIn έκανε ντεμπούτο το Μάιο του 2003 και κατάφερε να καθιερωθεί σχετικά γρήγορα ως το απόλυτο social network για επαγγελματίες. Τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώνει η εταιρεία τον τελευταίο καιρό δείχνουν ότι η υπηρεσία τα πάει πολύ καλά δε δείχνει σημάδια κάμψης.
ΠΗΓΗ: proho.gr
Παράλληλα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο του 2011, ανακοινώνοντας έσοδα 167,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σχεδόν 8 εκατομμύρια δολάρια πάνω από τις προβλέψεις της αγοράς. Έχει ενδιαφέρον ότι τα κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2011 ήταν υπερδιπλάσια σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2010.
Το LinkedIn έκανε ντεμπούτο το Μάιο του 2003 και κατάφερε να καθιερωθεί σχετικά γρήγορα ως το απόλυτο social network για επαγγελματίες. Τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώνει η εταιρεία τον τελευταίο καιρό δείχνουν ότι η υπηρεσία τα πάει πολύ καλά δε δείχνει σημάδια κάμψης.
ΠΗΓΗ: proho.gr