ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Αμαρυλλίς: Εδώ και χρόνια είμαι σε σχέση ζωής...

Αμαρυλλίς: Εδώ και χρόνια είμαι σε σχέση ζωής...

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012 | 08:50



Είναι εντυπωσιακή και εκρηκτική. Η Αμαρυλλίς εντυπωσιάζει όχι μόνο με την εμφάνισή της αλλά και με τη φωνή της. Η σέξι τραγουδίστρια φωτογραφήθηκε για το περιοδικό HELLO! και μίλησε για την μεγάλη της αγάπη το τραγούδι αλλά και για τον άντρα της ζωής της.\



«Το τραγούδι είναι ένας αγώνας δρόμου. Προσωπικά φροντίζω να βελτιώνω τον εαυτό μου, μελετώντας διαρκώς με μαθήματα φωνητικής αλλά και προσέχοντας παράλληλα τη φυσική μου κατάσταση και την ψυχική μου ηρεμία που θεωρώ πολύ σημαντικό να βρίσκονται σε πλήρη ισορροπία» είπε η Αμαρυλλίς η οποία μίλησε και για τη μεγαλύτερη αγωνία της. «Σε επαγγελματικό επίπεδο, να κάνω κάθε φορά ένα βήμα μεγαλύτερο από το προηγούμενο. Είναι πολύ σημαντικό για μένα η συνεχής ανέλιξη και όχι η στασιμότητα.»
Όσο για το πως βλέπει την πορεία του λαικού τραγουδιού στη σύγχρονη πραγματικότητα η Αμαρυλλίς έχει τους ενδοιασμούς της. «Στην εποχή της ψεύτικης ευφορίας του πλαστικού και του δήθεν το γνήσιο λαικό τραγούδι ήρθε δυστυχώς σε δεύτερη μοίρα, καθώς κυριάρχησαν οι ξενόφερτες επιλογές.



Η Αμαρυλλίς μίλησε και για τον άντρα της ζωής της. «Είμαι σε μια σχέση που με κάνει ευτυχισμένη και μου δίνει τη δύναμη να αντιμετωπίζω μαζί με τον άνθρωπό μου κάθε δυσκολία που συναντώ μπροστά. Εδώ και πολλά χρόνια είμαι σε μια σχέση ζωής. (...) Εάν ερχόταν τώρα μια εγκυμοσύνη θα την αντιμετώπιζα στη σωστή της διάσταση, ως δώρο Θεού που θα με ολοκλήρωνε σαν άνθρωπο».


real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger