ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » «Δεν ήθελα να γίνω διάσημος. Ήθελα μόνο να παίζω ποδόσφαιρο»

«Δεν ήθελα να γίνω διάσημος. Ήθελα μόνο να παίζω ποδόσφαιρο»

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012 | 15:10



Σε συνέντευξή του στο βρετανικό τεύχος του περιοδικού «Men's Health», ο David Beckham εξομολογείται τα σχέδιά του και τις ελπίδες του. Αν και κάθε συμμετοχή του σε διαφήμιση του αποφέρει εκατομμύρια δολάρια, κάθε δημόσια εμφάνισή του είναι αφορμή σχολιασμού, ο David Beckham αποκαλύπτει ότι δεν είχε ποτέ στόχο να γίνει διάσημος, αλλά το μόνο που ήθελε στη ζωή του ήταν να παίζει ποδόσφαιρο. Αμέσως μετά τον γάμο του με τη Victoria, ξαφνικά έγιναν κι ένα σουπερ- διάσημο ζευγάρι.



Μιλώντας για την απόφασή του να ανανεώσει με την ομάδα του Λος Άντζελες, Galaxy, αλλά και να συνεχίσει την ποδοσφαιρική του καριέρα παρά τα 36 του χρόνια και τους πολλούς τραυματισμούς του, ανέφερε: «Ξέρω τα όριά μου. Γνωρίζω τι μπορώ να καταφέρω και τι παιχνίδια μπορώ να παίξω. Οπότε αυτό ήταν το παιχνίδι μου τα τελευταία χρόνια. Έχω προσαρμοστεί στην ηλικία μου και στη θέση την οποία παίζω. Ακόμη αγαπώ να παίζω. Αγαπώ να είμαι μέρος μιας ομάδας. Αυτήν τη στιγμή δεν σκέφτομαι καν να αποσυρθώ».



Αν και ο προπονητής της Εθνικής Αγγλίας δεν έχει ακόμη επιλέξει τους παίκτες που θα πλαισιώσουν την ολυμπιακή ομάδα, ο Beckham ελπίζει να είναι ο αρχηγός της: «Θα ήθελα να παίξω για την ομάδα της Μεγάλης Βρετανία καθώς είναι κάτι που έχει να συμβεί πολλά, πολλά χρόνια. Ελπίζω να ταιριάξω, ελπίζω να είμαι σε φόρμα και ελπίζω να παίξω». 

real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger