ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Προς το παρόν δεν θέλω να παντρευτώ..."

"Προς το παρόν δεν θέλω να παντρευτώ..."

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012 | 10:00



«Δεν περίμενα καν ότι θα φτάναμε στον τελικό» δηλώνει η Ιωάννα Πηλιχού στο περιοδικό ΟΚ! Η «βασίλισσα του πάγου» και ο 28χρονος Ουκρανός παρτενέρ της φωτογραφίζονται μαζί μετά τη μεγάλη τους νίκη στο Dancing on ice.



«Το πρώτο πράγμα που που έκανα όταν κέρδισα; Πήγα στο νοσοκομείο. Δυστυχώς, την ώρα που ήμουν στο φορείο για το πόδι μου, χτύπησα κατά λάθος το χέρι μου και τελικά, όπως μου είπαν οι γιατροί, το ράγισα» είπε η Ιωάννα Πηλιχού.



Η ηθοποιός μίλησε και για τη σχέση της με τον Σαράντο Γεωγλερή και απάντησε στην ερώτηση τι είναι αυτό που τη γοήτευσε στον αγαπημένο της. «Το είναι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος, το ότι έχει παιδεία από το σπίτι του και επίσης το ότι διαθέτει μια ηρεμία στον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα. Γενικότερα θα έλεγα ότι ο ένας ολοκληρώνει τον άλλο» είπε ενώ μίλησε και για το ενδεχόμενο ενός γάμου. «Προς το παρόν δεν θα ήθελα να παντρευτώ. Τώρα, αν με ρωτήσεις σε δέκα χρόνια, μπορεί να έχω αλλάξει γνώμη».

real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger