ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν έχω ευνουχίσει κανέναν»

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν έχω ευνουχίσει κανέναν»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012 | 12:30



Κεφάτη και... «ελεύθερη από στηρίγματα» εμφανίστηκε η Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή «Βράδυ».

Η πρώτη καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου δεν άφησε αναπάντητα ερωτήματα, δίνοντας απαντήσεις που δεν άφηναν και πολλά στη φαντασία...



Για αρχή, είπε ότι υποστηρίζει τις αλλαγές στο μαλλί της, ακόμη κι αν δεν «βγαίνουν» όπως θα ήθελε, δήλωσε «Gaga-ου», αλλά και Παρθένος «στο ζώδιο, να μην παρεξηγηθώ».



Ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν ευνουχίζει τους άντρες που βρίσκονταν στο πλευρό της, όπως την κατηγορούν: «Δεν έχω ευνουχίσει κανέναν, εγώ το περιποιούμαι πολύ το... συγκεκριμένο σημείο».

«Ένας άντρας αν θεωρεί ότι τον έχεις ευνουχίσει είναι μέσα του τόσο βαθιά ευνουχισμένος από άλλους παράγοντες που δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει και να το ντιλάρει και απλά βρίσκει και να το αποδώσει» δήλωσε η παρουσιάστρια.



Για το θέμα της πρωινής εκπομπής, δήλωσε: «Η νύστα που χτυπάω το πρωί δεν έχει προηγούμενο». Αν αναρωτιέστε τί κάνει στα διαλείμματα της «Πρωινής Μελέτης», αποκάλυψε: «Δεν είμαι «μπλαζέ» από "τεχνοτροπία". Νυστάζω το πρωί, δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου. Τον παίρνω τον ύπνο στα διαλείμματα».



Για την αλλαγή της ώρας στην εκπομπή της είπε ότι διαβάζει όσα ακούγονται, αλλά δεν γνωρίζει τί θα γίνει. Όσο για το ποιος άντρας της αρέσει, δήλωσε: "Είναι ωραίος ο Μποντζόβης"!

real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger