ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "Τα θέλω όλα...ή τίποτα"

"Τα θέλω όλα...ή τίποτα"

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012 | 09:40



Η Κλέλια Ρένεση μας μίλησε...βρόμικα πριν από μερικά χρόνια και από τότε μέχρι σήμερα εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο σέξι θηλυκά της τηλεοπτικής μας οθόνης.



Η ξανθιά ηθοποιός η οποία πρωταγωνιστεί στη επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά του Mega «Με λένε Βαγγέλη» βρέθηκε καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη και για μία ακόμα φορά εντυπωσίασε.



«Οι άνθρωποι που είναι κοντά μου είναι κομμάτια συλλεκτικά. Είναι λίγο ροκ άνθρωποι, λίγο περίεργοι. (...) Μου αρέσει να έχει μια γοητεία ο άλλος -και οι φίλες μου και οι άνθρωποι που είναι κοντά μου, ακόμα και οι γονείς μου! Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν μια γοητεία, μια τρέλα, που κουβαλάνε τον εαυτό τους μαζί τους. Που δεν είναι μίζεροι, που δεν ησυχάζουν» αποκάλυψε η Κλέλια Ρένεση στην Ελένη Μενεγάκη.



Όσο για το εάν νιώθει σύμβολο του σεξ και στην προσωπική της ζωή η Κλέλια Ρένεση έδωσε τη δική της απάντηση: «Είμαι πάρα πολύ εύκολη και δοτική στις σχέσεις μου τις επαγγελματικές και τις φιλικές, δηλαδή πρέπει να μου κάνεις κάτι πολύ στραβό για να αλλάξω γνώμη για εσένα, πρέπει να με ματαιώσεις πολύ άσχημα. Στις "άλλες" μου σχέσεις, είμαι πιο “στα κόκκινα”! Τα θέλω όλα ή τίποτα, είμαι πιο απόλυτη, πιο απαιτητική»



real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger