ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » «Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου»

«Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012 | 11:45



Ο νέος πρόεδρος του ΠΑΟΚ, ο Ζήσης Βρύζας αμέσως μετά τη ολοκλήρωση του διοικητικού συμβουλίου, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο γήπεδο της Τούμπας τονίζοντας πως έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Ο Ζήσης Βρύζας δήλωσε σχετικά:

“Αποδέχθηκα τη πρόταση του προέδρου του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ Θανάση Κατσαρή και σε μία δύσκολη στιγμή για τον σύλλογο, αναλαμβάνω τη προεδρία του συλλόγου. Μετά τη παραίτηση του Θοδωρή Ζαγοράκη καταλήξαμε πως ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να μείνει ακέφαλος ούτε μια ημέρα. Το έχω δηλώσει, η πίεση από όλες τις πλευρές ήταν πολύ μεγάλη. Και ο πρόεδρος του Α.Σ πίεσε προς αυτή τη κατεύθυνση.

Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να έχουμε πραγματικά τον ΠΑΟΚ πάνω από όλα. Η σκέψη μου είναι να είμαι στον ΠΑΟΚ μέχρι τον Μάιο που λήγει η θητεία μας. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και πάντα με γνώμονα το καλό του ΠΑΟΚ θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τα καταφέρουμε”.
Όσο για τα χθεσινά επεισόδια και τη παραίτηση Ζαγοράκη, ο Βρύζας κλήθηκε να σχολιάσει όσα έγιναν και παρουσιάστηκε απόλυτα ειλικρινής:

“Ξέρουμε πολύ καλά πως στον ΠΑΟΚ λίγο ή πολύ έρχεται το πλήρωμα του χρόνου για τους περισσότερους προέδρους. Η στιγμή είναι πολύ δύσκολη, όμως δεν έχουμε κανένα άλλο περιθώριο από το να προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να βοηθήσουμε τη ομάδα”.

ΠΗΓΗ:
www.pamesports.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger