ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ο Νίκος Γαλανός αποκαλύπτεται

Ο Νίκος Γαλανός αποκαλύπτεται

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012 | 10:10



Ο Νίκος Γαλανός υπήρξε, και παραμένει, ένας από τους πιο γοητευτικούς ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου. Μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από την τηλεόραση, φέτος επέστρεψε στην τηλεοπτική σειρά του Mega «Κλεμμένα Όνειρα». Ο δημοφιλής ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινό Mou» και μίλησε για το θέατρο, τον έρωτα αλλά και τους γάμους του.

«Τον πρώτο μου γάμο τον έκανα όταν ήμουν 18 χρόνων, ανήκω σε μια γενιά που ο γάμος ήταν θεσμός. Εμείς το θέλαμε, ήμασταν 1,5 χρόνο μαζί και μετά από πέντε μήνες γάμου χωρίσαμε. (...) Ο δεύτερος γάμος μου έγινε στα 35 μου χρόνια. Και πάλι κράτησε μήνες, ενώ πριν ήμασταν αρκετό καιρό μαζί» εξομολογήθηκε ο Νίκος Γαλανός ο οποίος αποκάλυψε γιατί δεν θέλησε να κάνει παιδιά. «Δεν ξέρω αν ήθελα παιδιά. Η καθημερινότητα μου πάντα ήταν απλή, δεν την παίρνω τόσο στα σοβαρά. Την δουλειά μου, όμως, την αντιμετωπίζω σοβαρά, όπως αντιμετωπίζει και ένα φιλικό μου πρόσωπο ή μια σχέση μου. Αλλά την καθημερινότητα και τα “πρέπει” της καθημερινότητας, τα κλισέ της κοινωνίας δεν τα θέλω».

real.gr
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger