ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Νίκη και διαφορά με Ολυμπιακό»

«Νίκη και διαφορά με Ολυμπιακό»

Written By ivanova on Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011 | 16:30

Στη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ ετοιμάζονται για... θρίαμβο

Κρίσιμο για τη μετέπειτα πορεία της Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ στην Ευρωλίγκα χαρακτήρισε τον αποψινό αγώνα με τον Ολυμπιακό ο γενικός διευθυντής του συλλόγου, Νεντίμ Καράκας.

«Είναι πολύ σημαντικό για μας το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Στο πρώτο ματς είχαμε χάσει με 81-74 και τώρα δεν έχουμε περιθώριο για άλλο αποτέλεσμα πέρα από τη νίκη», τόνισε και πρόσθεσε: «Ο όμιλός μας είναι πολύπλοκος και κάθε ομάδα μπορεί να βγει από πρώτη μέχρι τελευταία. Εμείς θέλουμε να φτάσουμε στο Top 16 και για να τα καταφέρουμε θα πρέπει αρχικά να νικήσουμε τον Ολυμπιακό, ει δυνατόν και με διαφορά άνω των επτά πόντων. Είμαι σίγουρος πως ο κόσμος θα είναι στο πλευρό μας και θα μας βοηθήσει στην προσπάθειά μας. Θα πρέπει όμως να κάνουν υπομονή από την αρχή του αγώνα. Πρώτος μας στόχος είναι η νίκη και μετά η διαφορά. Πιστεύω πως μπορούμε να τα καταφέρουμε».






ΠΗΓΗ
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger