Τις ημέρες που η κυβέρνηση φέρνει το Νομοσχέδιο για συζήτηση, την ίδια στιγμή βάζει σε εφαρμογή αυξήσεις στα εισιτήρια έως και 40%.....
«Πρόχειρες εξετάσεις» χαρακτήρισε ο Βουλευτής της Ν.Δ. κ. Μ. Παπαδόπουλος και Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, με το Νομοσχέδιο που αφορά στις αστικές συγκοινωνίες Αττικής.
«Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση με το Νομοσχέδιο αυτό δίνει πρόχειρες εξετάσεις στο πλαίσιο του Μνημονίου, που υπέγραψε.
Επισημαίνει επίσης ότι η διαβούλευση δέκα ημερών, δεν ήταν ουσιαστική προκειμένου το πλαίσιο του Νομοσχεδίου να θωρακιστεί τόσο από την πλευρά των εργαζομένων όσο κι από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Τέλος, υπογράμμισε ότι το Νομοσχέδιο καταψηφίζεται από τη Νέα Δημοκρατία, καθώς στερείται κοινωνικού χαρακτήρα και στρατηγικού σχεδιασμού.
Μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε στη δήλωσή του: «Με ελάχιστη διαβούλευση 10 ημερών που- όπως είπαν οι εμπλεκόμενοι φορείς στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής- δεν ήταν ουσιαστική, το Νομοσχέδιο κατατέθηκε την Παρασκευή και άρχισε να εξετάζεται τη Δευτέρα.
Η Νέα Δημοκρατία καταψηφίζει το Νομοσχέδιο αυτό, διότι:
► Δεν έχει στρατηγικό σχεδιασμό.
► Δεν υπάρχει οικονομικοτεχνική μελέτη.
► Καταργεί (αντικαθιστά) τις συλλογικές συμβάσεις.
► Προβλέπει μετατάξεις εργαζομένων, χωρίς κανένα κριτήριο.
► Στερείται κοινωνικού χαρακτήρα, καθώς δεν προβλέπει το κοινωνικό εισιτήριο που είχε εφαρμόσει η Νέα Δημοκρατία.
Μείζονος σημασίας είναι και το γεγονός ότι, τις ημέρες που η κυβέρνηση φέρνει το Νομοσχέδιο για συζήτηση, την ίδια στιγμή βάζει σε εφαρμογή αυξήσεις στα εισιτήρια έως και 40%.
«Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση με το Νομοσχέδιο αυτό δίνει πρόχειρες εξετάσεις στο πλαίσιο του Μνημονίου, που υπέγραψε.
Επισημαίνει επίσης ότι η διαβούλευση δέκα ημερών, δεν ήταν ουσιαστική προκειμένου το πλαίσιο του Νομοσχεδίου να θωρακιστεί τόσο από την πλευρά των εργαζομένων όσο κι από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Τέλος, υπογράμμισε ότι το Νομοσχέδιο καταψηφίζεται από τη Νέα Δημοκρατία, καθώς στερείται κοινωνικού χαρακτήρα και στρατηγικού σχεδιασμού.
Μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε στη δήλωσή του: «Με ελάχιστη διαβούλευση 10 ημερών που- όπως είπαν οι εμπλεκόμενοι φορείς στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής- δεν ήταν ουσιαστική, το Νομοσχέδιο κατατέθηκε την Παρασκευή και άρχισε να εξετάζεται τη Δευτέρα.
Η Νέα Δημοκρατία καταψηφίζει το Νομοσχέδιο αυτό, διότι:
► Δεν έχει στρατηγικό σχεδιασμό.
► Δεν υπάρχει οικονομικοτεχνική μελέτη.
► Καταργεί (αντικαθιστά) τις συλλογικές συμβάσεις.
► Προβλέπει μετατάξεις εργαζομένων, χωρίς κανένα κριτήριο.
► Στερείται κοινωνικού χαρακτήρα, καθώς δεν προβλέπει το κοινωνικό εισιτήριο που είχε εφαρμόσει η Νέα Δημοκρατία.
Μείζονος σημασίας είναι και το γεγονός ότι, τις ημέρες που η κυβέρνηση φέρνει το Νομοσχέδιο για συζήτηση, την ίδια στιγμή βάζει σε εφαρμογή αυξήσεις στα εισιτήρια έως και 40%.
Θυμίζουμε ότι ο κ. Παπανδρέου μιλούσε για Ενιαίο Μητροπολιτικό Φορέα Αστικών συγκοινωνιών. Αυτό ούτε φαίνεται ούτε υπάρχει στο Νομοσχέδιο.
Με τις πρακτικές της, η κυβέρνηση δημιουργεί σύγχυση στους εργαζόμενους και ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό.
Η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει ένα ενιαίο δημόσιο φορέα, με κοινωνικό χαρακτήρα».