ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ποιος ηθοποιός είπε ότι τον μαχαίρωσαν μπροστά στο σπίτι του;

Ποιος ηθοποιός είπε ότι τον μαχαίρωσαν μπροστά στο σπίτι του;

Written By "GreekzNews" on Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012 | 11:40



Μία αποκάλυψη-σοκ έκανε στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» ο Ζαχαρίας Ρόχας ο οποίος εξομολογήθηκε ότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το σπίτι του από το κέντρο της Αθήνας μετά από επίθεση που δέχθηκε με μαχαίρια έξω από το σπίτι του.



«Έπεσα θύμα της πολιτικής κατάστασης της υποβάθμισης του κέντρου. Στην αρχή υπήρξα θύμα κλοπής, προπηλακισμών, μέχρι που κάποιοι μέσα από την πολυκατοικία, με ονόματα, με συμβόλαια και όλα τα λοιπά στοιχεία μου επιτέθηκαν γιατί στις τέσσερις τη νύχτα σφάζονταν κι εγώ έκανα το λάθος να ειδοποιήσω την ελληνική αστυνομία. Λίγο καιρό μετά, μου κοινοποίησαν κανονικά ότι έχω στοχοποιηθεί κι έτσι εγκατέλειψα κι εγώ το κέντρο κι έφυγα» είπε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης»

Ο Ζαχαρίας Ρόχας περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τον εφιάλτη που έζησε: «Με μαχαίρωσαν 30 Κούρδοι. Έπεσαν επάνω μου ανελέητα, κάτι που δεν εγγράφεται στον εγκέφαλο του Δυτικού ανθρώπου. Οι 10 κρατούσαν μαχαίρια, 10 με κλωτσάγανε και 10 με κοιτούσαν. Με χτύπησαν στο πόδι, μόλις λίγα χιλιοστά πριν από κεντρική αρτηρία, διακομίστηκα στο νοσοκομείο, αλλά βέβαια στο μεταξύ εκείνοι είχαν φύγει ανενόχλητοι».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger