ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Η επιτροπή στο Dancing θα είναι ίδια...θα προστεθώ κι εγώ.»

«Η επιτροπή στο Dancing θα είναι ίδια...θα προστεθώ κι εγώ.»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012 | 01:00



Τη δική της απάντηση για τη συμμετοχή της στο Dancing with the stars, έδωσε η Κάτια Δανδουλάκη. Η ηθοποιός που βρέθηκε στην πρεμιέρα της παράστασης «Άντρες έτοιμοι για όλα» μίλησε στην εκπομπή «Ελένη».

«Μάλλον θα αρχίσει αρχές με μέσα Νοέμβρη. Θα είναι η ίδια επιτροπή με τη διαφορά ότι θα προστεθώ κι εγώ. Ναι, θα είναι και η Ζέτα. Κι εγώ στην επιτροπή» είπε ξεκάθαρα στην κάμερα της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη η Κάτια Δανδουλάκη ενώ μίλησε για τη μείωση των απολαβών της: «Αυτό ισχύει και μου φαίνεται παράλογο να μας εντυπωσιάζει. Είμαστε στην πιο καταστροφική στιγμή και είναι λογικό να πέφτουν στο ελάχιστο οι μισθοί. Δε σημαίνει ότι αυτό μας υποτιμά ή ότι υποτιμά τη δουλειά μας».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger