ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Θέλω όλα τα πράγματα να περνούν από τα δικά μου χέρια

Θέλω όλα τα πράγματα να περνούν από τα δικά μου χέρια

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 | 09:00


Μπορεί πριν πάρει τις τελικές αποφάσεις σχετικά με τα επαγγελματικά της να ακούει τους συνεργάτες της, όμως θέλει τα πάντα να περνούν από τα δικά της χέρια.

Ο λόγος για την Πέγκυ Ζήνα, η οποία μιλώντας στον Τηλεθεατή αποκάλυψε: «Είναι συγκεντρωτική, θέλω όλα τα πράγματα να περνούν από τα δικά μου χέρια. Έχω μάθει όμως πριν αποφασίσω να ακούω τους συνεργάτες μου. Ξέρω ότι πρέπει να πάρω άλλες γνώμες και σε αρκετές περιπτώσεις ακολούθησα την προτροπή, την αντικειμενικότερη κρίση των συνεργατών μας».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger