ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Ήμουν τσογλανάκος αλλά όχι αλήτης...»

«Ήμουν τσογλανάκος αλλά όχι αλήτης...»

Written By Ανώνυμος on Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012 | 03:20


Ο Ορέστης Τζιόβας κάνει το πρώτο του cover story για το περιοδικό STATUS, δοκιμάζει όλες τις τάσεις της μόδας και αποκαλύπτει ότι στο στιλ όπως και στη ζωή αυτό που μετράει είναι το παιχνίδι.



«Ήμουν τσογλανάκος, αλλά όχι αλήτης. Έβγαινα συνέχεια, έκανα διάφορα. Ευτυχώς όμως δεν έμπλεξα με αγριάδες και ναρκωτικά. Θα είχα καταστραφεί γιατί από τη φύση μου ήμουν...Φαντάσου ότι είχα μείνει στο σχολείο. Έκανα την Α’Λυκείου δύο φορές. Όχι τόσο γιατί δεν ήμουν καλός μαθητής...»



«Δεν είχα ούτε καν στο πίσω μέρος του μυαλού μου να γίνω γνωστός. Ήθελα μόνο να κάνω θέατρο και να με χειροκροτούν. Όλο το υπόλοιπο κομμάτι της τηλεοπτικής πραγματικότητα, της σόουμπιζ, δεν μου λέει κάτι. Δεν έχει αξία για μένα....»



«Δεν μου αρέσει η συνεχής ενασχόληση με την προσωπική ζωή. Είναι απώλεια. Αλλά πρέπει να κάνεις λάθη για να μάθεις. Και πλέον κόβει αρκετά το μυαλό μου για να διαχειρίζομαι την κατάσταση καλύτερα. Ξέρω πότε πρέπει να κρατάω το στόμα μου κλειστό. (...) Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να θέλει να μάθει πώς ζουν οι άλλοι; Πρέπει να έχεις προβλήματα αν ασχολείσαι με αυτά. Μήπως είσαι λίγο μίζερος;»

Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger