ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » «Δεν είμαι ακόμα έτοιμη να παντρευτώ»

«Δεν είμαι ακόμα έτοιμη να παντρευτώ»

Written By Ανώνυμος on Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012 | 15:30



«Φέτος παντρεύτηκαν πολλές φίλες και συμμαθήτριές μου. Σε μερικές περιπτώσεις ταράχτηκα γιατί άνθρωποι με τους οποίους έχω μεγαλώσει άλλαξαν πορεία στη ζωή τους» δηλώνει η Νάντια Μπουλέ.

«Αυτό είναι ωραία να γίνεται αβίαστα, όταν είναι κατάλληλες οι συνθήκες. Προσωπικά δεν είμαι ακόμα έτοιμη. Άρχισα όμως, μετά από αυτά τα γεγονότα να σκέφτομαι διαφορετικά και να συνειδητοποιώ ότι μεγαλώνω, και ότι σιγά σιγά αλλάζουμε. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου έντονα τον γάμο ίσως γιατί και το οικογενειακό μου περιβάλλον δεν μου το καλλιέργησε» συμπλήρωσε στο Εγώ η παρουσιάστρια.

Πηγή: gossip
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger