ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Σάλο προκάλεσε ατάκα του Καμπουράκη για φιλόζωους

Σάλο προκάλεσε ατάκα του Καμπουράκη για φιλόζωους

Written By Ανώνυμος on Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012 | 20:40




Ο κακός χαμός γίνεται σε Facebook και Twitter μετά από ατάκα που είπε on air ο Δημήτρης Καμπουράκης για τα ζώα και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από τους φιλόζωους!

«Είναι ορισμένοι που έχουν γάτες και σκυλάκια και πληρώνουν μη σου πω τώρα και υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε!», είπε ο παρουσιαστής την Δευτέρα, μετά από ρεπορτάζ της εκπομπής του για την ζωή άνεργων οικογενειών.

Τα σχόλια για την ατάκα του παρουσιαστή δεν λένε να σταματήσουν. «Τι έγινε ρε κουρ@δ@, δε σου ‘δωσε τον μισθό σου η Αμερικάνικη πρεσβεία και την πλήρωσαν τα ζώα;», του έγραψε κάποιος φιλόζωος, ενώ ο παρουσιαστής θέλησε να απαντήσει σήμερα.

«Ουδέποτε ξαναπήρα τόσα πολλά mail. Όλα επικριτικά, κάποια υβριστικά. Μερικά υβριστικά και πολιτικοποιημένα μαζί… Οφείλω να σας πω -για να μπείτε στο κλίμα - ότι την ώρα που έπαιζε το ρεπορτάζ που παρουσίαζε μια άνεργη με δυο παιδιά που έλεγε ότι έχουν έξι μήνες να φάνε κρέας, κάποιος από το στούντιο αναφώνησε “ωχ, κι εμένα ο σκύλος μου στοιχίζει δυο με τρία ευρώ την ημέρα”. Απ’ αυτό επηρεασμένος, ξεστόμισα τη βαριά κουβέντα κι έγινε ο χαμός», εξήγησε ο Δημήτρης Καμπουράκης μέσω της ιστοσελίδας prtotagon.

Απαντώντας στα σχόλια που δέχθηκε, ο δημοσιογράφος έγραψε: «όλοι αυτοί που έβριζαν και φώναζαν μέσα στα social media, ούτε είχαν δεί ούτε είχαν ακούσει την εκπομπή. Μέσα σ’ αυτή την απέραντη ρούγα που λέγεται διαδίκτυο, όλοι κάπου αλλού το διάβασαν κι όλοι από κάπου αλλού το μάθανε. Κι όλοι επαναστάτησαν. Ούτε με γνωρίζουν ασφαλώς, ούτε έχουν δει ποτέ στην εκπομπή φιλοζωικά θέματα. Δεν πειράζει, τουλάχιστον έχει έναν αντίπαλο η Μέρκελ, μην πέσουν όλοι πάνω της και την ισοπεδώσουν. Παίρνω κι εγώ ένα μέρος της λαϊκής οργής».

«Επίσης είναι προφανές ότι θα ήθελα να υποστηρίξω το κρέμασμα των ζώων, τον βασανισμό τους, το κάψιμο τους με βραστό λάδι, αλλά δεν τα είπα δημοσίως για ευνόητους λόγους. Τίποτα όμως δεν αποκλείει να τα κάνω αυτά συστηματικά, κάθε βράδυ που γυρίζω στη γειτονιά μου», συνεχίζει ο δημοσιογράφος και καταλήγει: «τι να πω, πια. Έχουμε τρελαθεί ομαδικά. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Τα νεύρα μας είναι τόσο τεντωμένα, που ανακαλύπτουμε παντού εχθρούς. Όχι τίποτα άλλο, αλλά μόλις μπήκα στο σπίτι το μεσημέρι, μου την πέσανε με άγριες διαθέσεις και τα τέσσερα γατιά μου (η Ρίγανη, ο Αμούστακος, ο Ευτύχης και η Ελευσίνα), ποιος ξέρει μέσω ποιού δικτύου ενημερωμένα. Και ως γνωστόν τα γατιά είναι πολύ ανεξάρτητα ζώα, οπότε φοβάμαι μήπως μου κατουρήσουν τις γλάστρες με τους κάκτους μου για να με εκδικηθούν κι έχω άλλα ντράβαλα. Ψυχραιμία παιδιά. Αλλού είναι ο εχθρός…».
Share this post :
 
Support : Creating Website | Panos Mos | "GreekzNews"
Copyright © 2008. "GreekzNews" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Panos Mos
Proudly powered by Blogger